Resultat från Danmark

Hittade med hjälp av en snäll Bukefalist Danmarks TDB. Men är det någon som vet hur man tyder de olika klasserna i hoppning? Vad är t.ex. S* Springning Heste (145 cm) B1 (B) för klass? Är det 145 cm hoppning eller något helt annat? @MalanMjöl kanske vet?

S står för svår klass, springning är hoppning. B1 vet jag inte helt men kan kolla upp det. :)

Hittade med hjälp av en snäll Bukefalist Danmarks TDB. Men är det någon som vet hur man tyder de olika klasserna i hoppning? Vad är t.ex. S* Springning Heste (145 cm) B1 (B) för klass? Är det 145 cm hoppning eller något helt annat? @MalanMjöl kanske vet?

S står för svår klass, springning är hoppning. B1 vet jag inte helt men kan kolla upp det. :)

B1 är typ tidshoppning, B står säkert för en B klass (delas upp i A, B, C, D och E tävlingar, D och E får man rida utan ryttarlicens.)

Liknande trådar

Kultur Ska köpa present till en vän som flyttar till Danmark snart. Tänkte att ett presentkort till Bokus eller Adlibris kunde funka, tills jag...
Svar
4
· Visningar
350
Senast: Flummflicka
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Nästan 30 svenska ekipage är på plats i Herning, Danmark för internationella klasser i såväl hoppning som dressyr. Under tävlingens...
Svar
0
· Visningar
48
Senast: Gunnar
·
Utrustning När jag jobbade i stall för 10+ år sedan så tyckte jag att Mountain Horse ridkängor i denna modell Var oslagbara under den varma delen...
Svar
1
· Visningar
239
Senast: Jeps
·
Kultur Jag försöker köpa biljetter till bob hund i Köpenhamn. Biljetterna började säljas i dag klockan 10 men de hann bara precis öppna sedan...
Svar
2
· Visningar
352
Senast: fejko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka