Bukefalos 28 år!

Resultat från Vet.besöket *suck*

Sv: Resultat från Vet.besöket *suck*

Jag vet hur det är... :smirk: Är på smällen, och första månaderna kunde jag inte rida för det var som att åka kamel, blev illamående som bara den.... :crazy: Nu har illamåendet gått över, men det känns så onödigt att riskera något (även om jag har världens absolut snällaste häst) så jag "får" inte rida förrän tidigast i november. Håller på att förgås!

Jenny
 
Sv: Resultat från Vet.besöket *suck*

Stackare.
grannen fick i januari. Hon har inte själv kommit igång med ridningen än, strörider lite då & då mellan ammningstillfällena.
Kom överens idag att jag skulle rida hennes halvblod sålänge & få igång han riktigt så han kommer över dumhetsstadiet. :D
Jag är van vid min egen lilla extremt tittiga häst så han bekommer mig inte, ska bli kul att rida en "snäll" häst. :d
Lycka till
 

Liknande trådar

Hästvård Ja, som rubriken säger - någon som varit med om det? Dvs att en hovböld i sig kan leda till utslag på böjprov? Åkte in på klinik med...
Svar
13
· Visningar
757
Senast: jemeni
·
Hästvård Hej! Är lite ledsen men har lite funderingar som kanske någon kan hjälpa till med? Vetrinärbesiktade idag en 4 åring som tyvärr inte...
2
Svar
28
· Visningar
2 405
Senast: Lutten
·
Hästvård Min häst är född 2005 och är alltså 19 år. Jag har haft henne i 9 år. Hon kommer från Irland med okänd historia och har haft en del...
Svar
1
· Visningar
558
Senast: Sirap
·
Hästvård Hej, har åter igen ett problem med hästen 🥹 (ska det aldrig ta slut!?) Efter att ha ägt min nuvarande häst i ett halvt år upptäcktes...
Svar
0
· Visningar
217

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Senast tagna bilden XV
  • Försäkring

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp