Sv: Resultat!

3 starter 0-0-0
(Leazys första 3 i livet.)
Tapperhetsmedalj till henne, :bow: men inget mer.
Jo, just det en halsfluss fick hon för besväret. :(
(blev jättetrött sista starten, men kämpade på ändå,
trots att det inte behövts, pep massor i halsen)

Vi återkommer om en månad eller så... :)
 
Sv: Resultat!

Rainguard´s totala starter någonsin är 1 :D
och det är faktiskt i år.
Han blev 7:a och knep matlappen på 1600 pix.
2/8 startar han igen.. dock från taskigt spår :smirk:
 
Sv: Resultat!

Pearsall walentina 6starter 2-1-0 21.900 17,6
Royal Street 7starter 1-0-1 8.200 16,3
Purple Street 1start 0-0-0 0

sen har jag ju ponnysarna me ju
Trolleby Melon 3starter 0-1-0 400 2.59a
Nordman II 3starter 0-0-0 0 2.40
 
Sv: Resultat!

Hmmm.... Inte koll på alla.... (inte mina, pappas)
Några stycken på några millar... Alla har ju inte tjänat detta bara på starter i år...
 
Sv: Resultat!

min lilla stjärna som vi haft sen i feb har gjort 10st 3-4-1 och tjänat knappt 85000 på de starterna :bump: en gång har hon felat bort sig och en annan gång satt hon fast med rubbet som femma, typiskt bara att det just då var V7 :smirk: hon har i princip gått nytt rekord i varje start :bump: hon är min lilla stjärna :love: Hon är en riktig flygmaskin och jag tror rätt mycket på henne...

Den andra klumpen, också sen feb har gjort 7 st 1-1-1 och gjorde ett par hyggliga lopp innan han bräckte ner ordentligt och är nu på bete, hann iaf skrapa ihop lite styvt 20000 på de starterna och hade han inte felat typ varannan gång hade han säkert vunnit något till lopp!

Sen råkar jag ju också ha en som inte alls fungerat i år :confused: och på kanske 10 st har han lyckas knipa en tredjeplats i ett montelopp annars har det varit idel galopper och 0pl. Han är visserligen behandlad nu i typ alla leder som finns i kroppen :o men det största felet med han det sitter mellan öronen :crazy:

Sen har jag en som vi nyss köpt som förhoppningsvis kan starta om ett par månader, skitfin häst som är riktigt dryg i gången men 5 år och endast tre starter och 0 kronor på kontot avskräcker visserligen :smirk: men mamman var sen också ryktas det om men vann som äldre 23 lopp, har bland annat lämnat en svensk uppfödningslöpsvinnare så visst tror jag lite på den här virrpannan.
mvh jesse
 
Sv: Resultat!

Hej.Har en 4-åring som jag fött upp själv(förövrigt den enda häst jag har fött upp)Han har haft alla krämpor som finns,känns det som.Erlichia,a2,bakterieinfektion,bihåleinflammation.Dessutom ett ganska skarpt humör+en väldig "hemlängtan" i stallkurvan inne på banan.Denna "olycksfågel "gjorde sin första start i slutet av juli .HAN VANN!Dessutom med tussarna kvar,på ett mycket bra sätt.Vad jag vill säga till er är att GE INTE UPP!
 
Sv: Resultat!

Min kuse Örängs Juvel har:
11 starter 4-2-2 + 2 övriga plac.
Året har börjat bra, hoppas att det fortsätter så!
 
Sv: Resultat!

J.K.'s Ebony: 12 starter i år 1-2-1, 31500 kr. Gick bra jan-feb med nytt rekord i varje start. Hade äntligen slutat hoppa i starten och Claes Sjöström klarar henne jättbra :bow: Verligen superduktig kusk!
Qualification: 2 starter, 5000. Sjukdom mm
Ruff: Premie dec -04
Duff: Premie dec -04
Hoppas kunna kvala Ruff o Duff i höst.
Driver går premie i höst om allt går som planerat!
 

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
1
· Visningar
188
Avel Hej!! Jag behöver er hjälp. Det är mitt första år i avel och jag känner att jag har noll koll men många här verkar ha stenkoll. Jag...
Svar
1
· Visningar
226
Träning I kölvattnet av Helgstrandsskandalen vill jag slå ett slag för grundridning (och markträning) och då menar jag inte lätt klass, utan...
6 7 8
Svar
149
· Visningar
7 902
Senast: Bison
·
Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
1 359
Senast: zarmino
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp