• Islandshäst
  • Trådstartare Trådstartare sucka
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 68
  • Visningar Visningar 3 016
Sv: resultat

Gör du, vart då :D ? (du har säkert redan skrivit det men hjärnan är utbränd efter veckans skolarbete :angel: )

Okej gick det bra :D ? Haha den jävlen till hästen ... :p

G-bootsen? Dom är ju sådna där ultimata super boots som aldrig går sönder eller liknande :angel: Fick han skav?

que? Jag har ALDRIG sett henne i en röd bubbla?!:D varför är ni här med inte på msn?

Det hoppade in små stenar, konstigt nog, och sen skavde det på honom, han blev lite ledsen. Men det har i stort sett läkt!

ja, han var så snäll så..han skulle få gucka i ögat.

Ja, hon har mellanstenar. För stora för att inte skava och för små för att inte komma in. Hon drog åt en och jag en, och det kom in på båda.:crazy: Skitkonstigt. Så nu vet jag inte vad jag ska ha för något.

haha, det där var det sötaste!!!

men Loddie, varför "soft mee islandshästar"?:crazy:

ja...jag funderar på dem. Säkert lika bra, kommer säkert in sten i dem också om jag har otur. Men de är iaf billigare.

som jag *haha* Jag blev så trött på att inte få något namn jag ville, så jag bara suckade:D

Ja eller hur:D Fast jusst de här puffarna som kommer ut från avgasröret är viktiga också och runda fluffiga, sen så går bilen saaaakta:D

Liknande trådar

Islandshäst Hej! Jag undrar om det är okej att jag rider islandshäst? Jag är 163 cm lång och väger 63-65 kg. Jag googlade och fick fram olika...
Svar
7
· Visningar
823
Senast: Edla
·
Islandshäst Varför är det så fel i islandshästvärlden att rida långturer? Jag har startat några clear round i distanritt och får höra av... 2
Svar
30
· Visningar
1 538
Senast: Badger
·
Utrustning Hej hej, är det någon som vet om ett rakt fullcheek bett eller ett rakt fullcheek äppelbett är tillåtet inom dressyren? Skulle också...
Svar
2
· Visningar
228
Senast: iliedtoday
·
Dressyr Ett litet sidospår, som kanske borde vara en egen tråd, men jag har precis insett att jag måste köpa nya sporrar om det blir nån tävling... 17 18 19
Svar
360
· Visningar
12 171
Senast: Hedwig
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka