• Islandshäst
  • Trådstartare Trådstartare sucka
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 68
  • Visningar Visningar 3 016
Sv: resultat

Weei ska du tävla :banana: ? Kul att se er på banorna igen :D

Jo dom nationella är fulla, på Solbacken som sista anmälningsdatumet går ut på om några veckor är det hur många som helst med, jättemånga i kölistorna... Men vart ska du tävla :D ?

Haha, ser du inte vem det är på stilen:D ?

Haha, det kan bli lite förvirrande då hon skrivit på sin avtar att hon bor strax utanför sigtuna:angel: :rofl:

Lotta?! Funderade på det,men hon har inte presenterat sig!:D

Yes, loddie bilen. Ah, ja jag vet jag är ju lite virrig:rofl: Tusikken, nåja följer jättegärna med om du skall tävla på någon annan:D

Det skulle vara helgen efter i Sala, men det räknar jag inte med! Usch, jag är så ridsugen..så ska Evelina rida imorgon.:cry:

Håller tummen superhårt, kanske du kommer med. Ännu vet vi inte, hoppas på det bästa. :D Sen vet jag ju inte hur lång väntelistorna är för solbacken? När anmälde du dig till den?

Jag kommer aldrig glömma dig:love: ;)
Men varför "loddie bilen":rofl:
ska du också tävla m tjejerna den 11-13?! Såg din fina häst i onsdags. Fick till och med hålla honom:banana: ;)

Igår. Det beror väl på poängen antar jag. Jag är ju iaf a-klass i tölten..men ja, vi får se. Jag vill inte fundera över det. Det vore kul!

ja, jag tävlar 11-13 maj.

jag var och tränade med Fylkir hos Anne:idea: Testade Jossans G-boots, men de skadade honom.:(

Nej, Loddie äger och kör ju loddie-bilen, en ful liten röd bubbla:idea: . Alltså tusan lotta förklara haha det blir så virrigt då jag skall få till det korrekt:rofl: Vad är eg. loddiebil? Jag kan sången iaf. :idea:

Liknande trådar

Islandshäst Hej! Jag undrar om det är okej att jag rider islandshäst? Jag är 163 cm lång och väger 63-65 kg. Jag googlade och fick fram olika...
Svar
7
· Visningar
823
Senast: Edla
·
Islandshäst Varför är det så fel i islandshästvärlden att rida långturer? Jag har startat några clear round i distanritt och får höra av... 2
Svar
30
· Visningar
1 538
Senast: Badger
·
Utrustning Hej hej, är det någon som vet om ett rakt fullcheek bett eller ett rakt fullcheek äppelbett är tillåtet inom dressyren? Skulle också...
Svar
2
· Visningar
228
Senast: iliedtoday
·
Dressyr Ett litet sidospår, som kanske borde vara en egen tråd, men jag har precis insett att jag måste köpa nya sporrar om det blir nån tävling... 17 18 19
Svar
360
· Visningar
12 171
Senast: Hedwig
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka