resultatlistor

• Tävling
  • Trådstartare Trådstartare Grapewine
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 1 250
G

Grapewine

Vart söker man om man vill hitta tävlingsresultat från en viss häst och ryttare? Har för mig att det ska finns nån bok... Finns det nån hemsida där alla resultaten från alla tävlingar finns samlade?

Nån som vet??

Sv: resultatlistor

Ridsportförbundet gav "förr i tiden" ut en årskalender för ponny och häst där man hittade resultat för ryttare och hästar.

men betydligt smidigare som man gör nu. Gå in på ridsportförbundets hemsida, under sport/tävling kan länka dig vidare till resultatbasen. Där kan du sedan söka på enskilda hästar eller ryttare och få fram resultat.

Lycka till!

OK. finns resultaten även för lättare klasser, typ Lb/La? Sökte på lite namn men fick inte fram några resultat...

Alla ryttare som har löst licens för reg tävling finns att hitta i databasen. Alla placeringar från 110 cm(eller 120 cm) på reg tävling och uppåt ska registreras hos ridsportförbundet.

Om du vill se resultat från regional tävling och högre är detta kanon: http://www.ridsport.se/svrf2000/termin/mainr.htm ;)

Senast ändrad av en moderator:

kan även bero på att alla arrangörer inte rapporterar in resultat till SvRF, så alla resultat finns inte på hemsidan

Liknande trådar

Tävling Någon som vet om det kommer bli internationell hopptävling i Stockholm i sommar? Enligt ridsportförbundets hemsida ska det vara det men...
Svar
10
· Visningar
686
Senast: Robina
·
Relationer Hej! Jag har skrivit med en kille på snapchat nästan varje dag i flera veckor. Vi har skrivit väldigt flörtigt och sexigt med varandra...
Svar
10
· Visningar
641
Tävling Min häst är otrolig fin och hoppar super på träning och hemma men på tävling blir han så spänd ,bockig och så fort någon rider förbi han...
Svar
5
· Visningar
734
Senast: MiniLi
·
Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
577
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• GVFÖ 2025
  • Ung kille
  • Vad gör vi? Del CCXIII

Hund, Katt, Andra Djur