RG - Huvor

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Qyenn97
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 35
  • Visningar Visningar 2 045
Q

Qyenn97

Hur stora är RG:s huvor i storlekarna? Kan en D-ponny ha stl Ponny i dera huvor? Visa gärna bilder på en schabrak eller huvor eller täcken eller vad ni har:)

Sv: RG - Huvor

Jo, det hade varit lättare med full, men funderade mest på om en D-ponny får plats i en ponny eller måste ha en full. För vet inte om full är förs tort för honom.

jag har fill i mina som är till e ponny, de sitter perfa så om din inte har väldigt små öron sdkulle jag ta full, enklar att sy in än att sy ut ;)

kl

bäst att visa ett par rg shabrak då

Totteliten1.jpg

Tyvär dålig bild men det är en RG luva iaf ;)
http://i43.photobucket.com/albums/e387/Dossahund/Star Dust/2005_0101Image0010.jpg

Totte, helt hemsk så tänk på shabraket o inte hästen, hade hade inte mer muskler än så när han kom hit.
http://usel.se/rebecka/filer/Totte 002.jpg

Det sista:love:

Grinchen: Dina var med:love: Såg att det ena var i sammet, funderar på ett sånt:) fast i grönt!

Här kommer en bild på min fina tjej i sitt RG-täcke...
DSCN0463.jpg

HAr ett shabrak oxå...i nästan samma färger..beige m brunt kantband och beige och brun snodd. Men hittade ingen bild på det...

snor lite av din tråd..

Letat förgäves efter matchande rg huva till detta shabrak. Hittar ni någon kan ni väl hojta till

färgkombinationen ser ut såhär!
IMGP2812.jpg

Klart du får sno min tråd;) Men kan du inte beställa från toprider.se?

Vad taskig du är :(

Bambi - Jag tycker att täcket var jättefint! Passar väldigt bra ihop med färgen på din häst! :)

Det var ju väldigt snällt sagt :smirk:

bambi: Din häst klädde väldigt bra i den färgen, matchade färgen på manen :D

guuu va fint täcke :love: Underbar färg !"
Sånt vill min häst oxå ha nu :angel:

Jag tkr tvärtom mot vad Bison säger - täcket var grymt snyggt på din häst :love:

Liknande trådar

Utrustning Hej! Funderar på om det finns något smidigt sätt att fästa huva i tränset? Tycker att den är i rätt storlek och den sitter på hela...
Svar
4
· Visningar
409
Senast: Anna-Bella
·
Hästmänniskan Jag är så sugen på att ha egen häst igen, men skulle isf vilja ha en häst som mitt barn också kan rida på ibland. Barnet är knappt 120...
Svar
18
· Visningar
1 683
Senast: Roheryn
·
R
Utrustning Jag har börjat titta på barbackapaddar och bomlösa sadlar, men det är inget jag har någon erfarenhet av själv. På "min tid" var en... 2
Svar
29
· Visningar
2 302
Senast: iNHALE
·
Avel Hur stora har era korsningar med halvblod blivit som stora? Har de följt mönstret med ”90% av vuxna storleken vid 1 år”? Eller växer...
Svar
9
· Visningar
894
Senast: Ketrawzc
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Panik vid dusch
  • Vad gör vi? Del CCXIII
  • Sytråden del 4

Hund, Katt, Andra Djur