RG - Huvor

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Qyenn97
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 35
  • Visningar Visningar 2 045
Sv: RG - Huvor

jag är ärlig, fick hur mkt skit som helst för mitt träns men gråter inte för det, detta är väl ett öppet forum. Så länge man är nöjd själv så ser jag inget problem :smirk:

Men hon hade ju inte bett om några komentarer?? Det vore ju en annan grej om man skapade en tråd om sitt nya täcke o frågade vad andra tyckte som du gjorde..:smirk:

nej men lägger man ut en bild får man räkna med komentarer både positiva o negativa, jag ser inget problem men det.

Säger som dom flesta har skrivit:Jättesnyggt täcke, din häst passade jättebra i det!!:d :love:

Okej, jag bara undrade eftersom du använde skrattsmileysen!:p Man uppfattar det samma som att man skriver: Lycka till på tävlingen!!:rofl:

Aja, det kanske bara är jag som stör mig!!:angel:

jag stör mig oxå på den där när den används fel precis som när smirk används lite hur som helst....

jag stör mig oxå på den där när den används fel precis som när smirk används lite hur som helst....

Ja usch, och dom som svarar fel då...!! Hehe, inte lätt för dom nya, men jag har aldrig haft problem med att svara till rätt person eller att använde rätt smilei! Men vissa tycker ju att smirken ser "tröstande" ut av någon konstig anledning...?!:crazy: :p

Liknande trådar

Utrustning Hej! Funderar på om det finns något smidigt sätt att fästa huva i tränset? Tycker att den är i rätt storlek och den sitter på hela...
Svar
4
· Visningar
409
Senast: Anna-Bella
·
Hästmänniskan Jag är så sugen på att ha egen häst igen, men skulle isf vilja ha en häst som mitt barn också kan rida på ibland. Barnet är knappt 120...
Svar
18
· Visningar
1 683
Senast: Roheryn
·
R
Utrustning Jag har börjat titta på barbackapaddar och bomlösa sadlar, men det är inget jag har någon erfarenhet av själv. På "min tid" var en... 2
Svar
29
· Visningar
2 302
Senast: iNHALE
·
Avel Hur stora har era korsningar med halvblod blivit som stora? Har de följt mönstret med ”90% av vuxna storleken vid 1 år”? Eller växer...
Svar
9
· Visningar
894
Senast: Ketrawzc
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025
  • Oseriös avel 2023