RG shabrak

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Oktober
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 12
  • Visningar Visningar 1 146
O

Oktober

Vad kostar dem o var får man tag på dem! De ser så härliga ut att ha!:love: Har nog skaffat ett nytt favorit shabrak kanske?

Sv: RG shabrak

Vet tyvärr ingen sida där man kan beställa, men jag vet däremot att dom kostar 800-900:- :p

De kostar som sagt 800-900 men det är de värda, kvaliten är underbar :D De finns lite överallt, bla hästbiten och Hästgallerian men de har inte så många olika. Jag tror att det kommer en utställare till Falsterbo som har fler att välja på, kommer inte på vad den heter... :)

Börjes har dom i sin affär, runt 700kr kostar dom där. Dom har dom inte i katalogen, men kan säkert skicka dom per post om man ringer dom..

/M

börjes har några i affären för 665, men ingen färg som jag tyckte va WOW.
jag köpte mitt på scandinavium för typ 800. montern hette Top nånting, hade mkt rött i själva montern. sålde bara RG shabrak. CWD stod det på påsen har jag för mig.

JAg har några stycken. Gillar dom- använder dom mkt just nu.
Jag beställde genom favuette här på Buke.... Kostade 950 inkl frakt...
Kanske man kan passa på att beställa mer än ett så blir ju inte frakten så dyr...

Priset ligger på 800-900,- och finns att köpa på lite olika ställen i S. Om du ska på Falsterbo så kolla efter montrar som säljer schabrak, sen kan du fråga om de har RG. Lycka till!

Dollar

piggis_83 skrev:
börjes har några i affären för 665, men ingen färg som jag tyckte va WOW.
jag köpte mitt på scandinavium för typ 800. montern hette Top nånting, hade mkt rött i själva montern. sålde bara RG shabrak. CWD stod det på påsen har jag för mig.

Top Rider har jag för mig att affären heter :)

Sedan jag tjatade på dem att ta hem dem ;) .
Nä men det fanns helt plötsligt ingen i Sverige som tog in dem ( den där butiken i Sthlm hade slutat med dem) så de i Skara tog tag i det och har sådan nu och kommer att få fler.

Ang överpris så ska man inte skylla allt för mycket på butikerna. Personalen i Skara stog och var riktigt ledsna häromdagen för att ett mycket kännt företag hade höjt priserna IGEN. Vad har butikerna för val då?

Dessutom är Skara Hästsport en väldigt välsorterad hästsportaffär som håller oss kunder med ett grymt sortiment. Det man vill ha hittar man oftast där.
Det innebär att de måste ha ett rejält lager och ligga ut med extremt mycket pengar.

Man tänker inte på det när man knallar in för att köpa tex en flaska pälsglans men det finns ju massor med märken att välja mellan och det betyder att på lagret står det pallar med Veredus, Top Finish, Fox Fire, Equistar, Carr Day Martin, Eclipse mf mf. Det innebär en hel förmögenhet, i bara pälsglans. :eek:
För att inte tala om alla ridbyxor, från billiga till dyra, i alla tänkbara, märken, färger och modeller. Likaså, täcken, hjälmar, schabrak, sadlar, träns mm.
Allt för att vi ska kunna knalla in och välja precis vad vi vill ha.

Senast ändrad:

Du har rätt! Det där tänker man sällan på. Istället går man in och gnäller på vad dyrt det är, men man får saken/sakerna man ska ha på en gång istället för att få de billigare och kanske vänta 2 veckor.

Liknande trådar

Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
8
· Visningar
632
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
880
Senast: Lisen82
·
Utrustning Min ponny är en MAXAD C ponny som är väldigt pigg men extremt känslig. Jag håller på att försöka se över hans bett då han har väldigt...
Svar
7
· Visningar
519
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
690
Senast: cowgirl81
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka