Sv: Rhc 2008

Fegis. Du kan ju låna Shonis bror han e lita cob typ :smirk:o han får nog rum i din armhåla:angel: Du e välkommen att träna honom.:idea:

:rofl:...skulle absolut vilja prova men min tid räcker inte. Får sikta in mig på att få igång fröken och koncentrera mig på övriga grenar:D
 
Sv: Rhc 2008

Jag ska dit, för första gången (läskigt :eek: ). Bybo och folkskygg som jag är så kommer jag skita ner mig.. Men det ska nog gå ;)
 
Sv: Rhc 2008

Hur var det nu då? Bokning av stugor sker ändast via telefon till hc . 7 feb kl 11 kan man börja boka. Men jag tänker tälta och jag hoppas ett min lilla kulle e ledig. He he
 
Sv: Rhc 2008

He eh. Hur ser de ut? Har du ingen bil som drar, fniss:angel:
 
Sv: Rhc 2008

En lite fråga till er som ska tävla. Hur gör ni med hästarna? Hyr ni box eller hage eller båda delarna?? :confused:
Funderar på att vara med 2009 om vi är redo. Men har redan börjat planera och har funderat en del över detta? :banana:
 
Sv: Rhc 2008

Nu har jag inte tävlat själv nåt år än men varit hästskötare och ett år var det både box och hage och ett annat år var det nog bara hage.

Jag vill, observera vill, vara med i år och då är önskemålet både hage och box. Man vet ju inte vad det kommer bli för väder.
 
Sv: Rhc 2008

Vi hade både hage och box förra året. Vissa ansåg det onödigt, men jag tyckte det var jättebra! Om vi hade paus, eller när tävlinger var slut fick Liona vara ute i hagen så mcyket vi hann ha henne ute, och på natten stod hon i box. Kändes jättebra, och som sagt; man vet ju inte med vädret. Är det bra väder vill man kanske itne ha hästen inne i box hela dagen, är det däremot spöregn vill man kanske inte ha den ute :)

Men åh nu fick jag RHC nojja också...

Det här inlägget var menat till ishmanda, inte Lakrits. Sorry!
 
Sv: Rhc 2008

Tack för svaren!

Jag hade inte vågat att ha min häst ute i en sån liten hage på nätterna. Så hispig som hon e så hade hon nog hoppat ut om hon blev skrämd av något :crazy:
Så när jag ska dit blir det box och hage för min del.
 
Sv: Rhc 2008

Har ni sett att RHA skall ha en tävling till på Chappen nästa år, en lagtävling!!
På "The day of the American cowboy" 26/7 kör man ett helt nytt koncept för sverige med tremannalag och 30 000:- i pris.
Någon som vill sätta ihop ett lag??:angel:
Ninni
 
Sv: Rhc 2008

Har ni sett att RHA skall ha en tävling till på Chappen nästa år, en lagtävling!!
På "The day of the American cowboy" 26/7 kör man ett helt nytt koncept för sverige med tremannalag och 30 000:- i pris.
Någon som vill sätta ihop ett lag??:angel:
Ninni
ja vad roligt!:banana::bump:
 
Sv: Rhc 2008

Har ni sett att RHA skall ha en tävling till på Chappen nästa år, en lagtävling!!
På "The day of the American cowboy" 26/7 kör man ett helt nytt koncept för sverige med tremannalag och 30 000:- i pris.
Någon som vill sätta ihop ett lag??:angel:
Ninni

Mina planer var ju att deltaga på RHC i år och lagtävlingen hade också varit rolig......men antagligen har jag inget lag :(.
Ridgrenarna är vi nog inte klara för så vi får hoppas på att deltaga 2009 i stället.
 
Sv: Rhc 2008

Har ni sett att RHA skall ha en tävling till på Chappen nästa år, en lagtävling!!
På "The day of the American cowboy" 26/7 kör man ett helt nytt koncept för sverige med tremannalag och 30 000:- i pris.
Någon som vill sätta ihop ett lag??:angel:
Ninni

Krockar inte det med Hjoko? Brukar det inte vara vid den tiden?
 

Liknande trådar

Dressyr Ja, jo. Men att säga att ryggkotorna måste vara klara för att man ska kunna sitta på hästen är att dra slutsatsen väldigt långt. Här har...
2
Svar
21
· Visningar
1 388
Senast: Jerseyite
·
Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
461
Senast: Cattis_E
·
Gravid - 1år Vår en månad gamla bebis har lite problem med magen. Han är väldigt gasig och har bekymmer med förstoppning. Vi ser på honom att han...
5 6 7
Svar
136
· Visningar
6 454
Senast: sthu
·
Utrustning Hej! Tänkte kolla, då jag gärna vill ha varierade åsikter kring mitt lilla dilemma jag har.. Min häst, hon är en väldigt egensinnig...
Svar
7
· Visningar
640

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp