Sv: Rhc 2008

Ja längtar riktigt mycket.. I år kommer jag nog att ha 2 hästar med mig o inte bara 1 som de 2 förra åren..
Så det ska bli spännande..
Längtar längtar..;)

/C

Vad har du planerat utan att berätta för mig :confused:
Vad ska du ha med för ngt mer än herrn ?
N ska väl bli mamma ?!
Nu blir jag nyfiken :P
 
Sv: Rhc 2008

Jag SKA dit...ska lägga in semester då. Har ju missat allt hittills p.g.a. jobb:mad:. Håller fröken tar jag henne med mig...men INTE i freestylen, nope:cool:
 
Sv: Rhc 2008

lääääängtar jäääättteee myyyy:smirk:cket
 
Sv: Rhc 2008

Ja, för sjutton. I år måste du ju komma.
Minns förra årets HC tråd där du var lite "putt" för att du inte kunde.

Jag ska hålla tummarna och dansa "intejobbadans" för dig :bump:
 
Sv: Rhc 2008

Nån mer som längtar?Vet att det känns som att det är väldigt långt dit...Men den som väntar på något gott...:banana:

Ja, jag längtar jag med. Vilka datum är det? Med hård nordanvind och massa snö så känns det väldigt långt borta måste jag säga.
 
Sv: Rhc 2008

Jag tyker faktikt dom ska ha en tävling runt lucia med. Då blir ju väntan mycket kortare ju.
 
Sv: Rhc 2008

Haha! :D jaa precis! Annars kan hon ju satsa på att bli gravid igen :rofl: då kommer hon vara i sjunge månaden när Chappen infaller, inte kan man tävla då :angel: Nä fy vad elak jag är,.. Om hon läser detta kommer hon DÖDA mig! :devil: :rofl:

Nähä du inga fler barn på några år. Vi kan väl ta med R som skötare också så kan jag lata mig desto mer;)
 
Sv: Rhc 2008

Har jag berättat om det där arabstot som jag har tävlat en del under sommaren? Iaf henne som jag ska tävla nere på Chappen oxå.. Som det värkar iaf!
Hur kommer du göra, ska du ta m nyingen?

Kram
Carro
 
Sv: Rhc 2008

Har jag berättat om det där arabstot som jag har tävlat en del under sommaren? Iaf henne som jag ska tävla nere på Chappen oxå.. Som det värkar iaf!
Hur kommer du göra, ska du ta m nyingen?

Kram
Carro

Nej, det har jag inte hört något om...:smirk: fy skäms ! ;)
Men det var ju kul!! Vi sågs ju inte ngt mer än på chappen så vi hann väl inte prata om det...
Nej, lillen tror jag blir hemma om det blir ngt chappen för mig. Beror på vad jag hittar på när skolan är slut ... ;)
Kram
 
Sv: Rhc 2008

Ja, för sjutton. I år måste du ju komma.
Minns förra årets HC tråd där du var lite "putt" för att du inte kunde.

Jag ska hålla tummarna och dansa "intejobbadans" för dig :bump:

:bow:...tackar för dansen:D... Jag har noterat att jag ska ha semester då och mina kollegor är medvetna om det. Sen funderar jag hur jag ska lösa sensommarens tävlingar i norr också. Tänkte ju ta hästen dit och tävla där också...
 
Sv: Rhc 2008

Nej, det har jag inte hört något om...:smirk: fy skäms ! ;)
Men det var ju kul!! Vi sågs ju inte ngt mer än på chappen så vi hann väl inte prata om det...
Nej, lillen tror jag blir hemma om det blir ngt chappen för mig. Beror på vad jag hittar på när skolan är slut ... ;)
Kram

Hmm, jag får berätta det senare då!! Kan ju inte lägga ut namn här..
Jo hon e riktigt kul faktiskt.. haha..
Nej vi gjorde inte d, riktigt tråkigt faktiskt.. Det får vi bli bättre m.. Men kanske blir enklare när du tar körkort (lr har du redan gjord det)???:angel:
Okej, fast han skulle egentligen kunna följa m för bara tränings skull?
Jo det beror på helt vad du ska göra efter skolan, några funderingar?

Kram
 
Sv: Rhc 2008

Hmm, jag får berätta det senare då!! Kan ju inte lägga ut namn här..
Jo hon e riktigt kul faktiskt.. haha..
Nej vi gjorde inte d, riktigt tråkigt faktiskt.. Det får vi bli bättre m.. Men kanske blir enklare när du tar körkort (lr har du redan gjord det)???:angel:
Okej, fast han skulle egentligen kunna följa m för bara tränings skull?
Jo det beror på helt vad du ska göra efter skolan, några funderingar?

Kram

Ja det får du göra :)
ja, det var skit men vi får försöka ändra på det :dhelt klart.
har gjort teorin men inte kört upp ...
jo, det skulle han ju men det känns lite långt för att bara träna ...
Har mina funderingar men ingenting planerat än. Vi får se.
Allt bra med den blivande mamman och grabben ?
Kram
 
Sv: Rhc 2008

Ja det får du göra :)
ja, det var skit men vi får försöka ändra på det :dhelt klart.
har gjort teorin men inte kört upp ...
jo, det skulle han ju men det känns lite långt för att bara träna ...
Har mina funderingar men ingenting planerat än. Vi får se.
Allt bra med den blivande mamman och grabben ?
Kram

Jo, vi måste ändra på det..
Okej, men du klarar säkert uppkörningen..
Jo, de ofs, lite långt kanske. haha.
Det är bara bra m Miko, Nischka blir bara fetare o fetare.. men det får man va när man har ett litet föl i magen.. haha..
Ja ska ju åka till Thailand nu på fredag, så då tar mamma o pappa hand om hästarna.. Så jag är lite nervös att det ska hända något med dem.. Men det kommer nog säkert att gå bra.. Du vet ju hur jag är med mina hästar..:angel:
Vet du fresten, jag har köpt hus.. Ska flytta in i jan/feb.. Hemma hos hästarna är det.. Så då får du komma hem till mig o dricka bira så kan shaggy o lillgubben låna en liten hage hemma hos mig..
Allt bra m min lilla älskling då?

Kramar
 
Sv: Rhc 2008

Jag SKA dit...ska lägga in semester då. Har ju missat allt hittills p.g.a. jobb:mad:. Håller fröken tar jag henne med mig...men INTE i freestylen, nope:cool:

Fegis. Du kan ju låna Shonis bror han e lita cob typ :smirk:o han får nog rum i din armhåla:angel: Du e välkommen att träna honom.:idea:
 
Sv: Rhc 2008

Jag och QiHa ska väl antagligen dit som vanligt...Har iofs inte pratat om det än, men vi har ju varit där varenda år hittills och det är ju synd att bryta gamla traditioner. :D
 
Sv: Rhc 2008

Hej alla ni som längtar till RHC-08. Är ni sugna på att tjuvträna lite?:devil: HCWR (High Chaparral Western Riders) ska ha tävlingar på H C´s arena den 24 maj. D-tävlingar. Det blir ju självklart inte lika stort som RHC men vi kommer garanterat att ha lika kul....:bump:Vi skulla ha haft tävlingar nu i december - "julkulet" men vi fick inga anmälningar i år. det va bättre i fjol.
för er som är sugna på lite aktiviteter i Småland så kan jag rekommendera HCWR. Därhänder det grejer hela tiden.
 
Sv: Rhc 2008

Jo, vi måste ändra på det..
Okej, men du klarar säkert uppkörningen..
Jo, de ofs, lite långt kanske. haha.
Det är bara bra m Miko, Nischka blir bara fetare o fetare.. men det får man va när man har ett litet föl i magen.. haha..
Ja ska ju åka till Thailand nu på fredag, så då tar mamma o pappa hand om hästarna.. Så jag är lite nervös att det ska hända något med dem.. Men det kommer nog säkert att gå bra.. Du vet ju hur jag är med mina hästar..:angel:
Vet du fresten, jag har köpt hus.. Ska flytta in i jan/feb.. Hemma hos hästarna är det.. Så då får du komma hem till mig o dricka bira så kan shaggy o lillgubben låna en liten hage hemma hos mig..
Allt bra m min lilla älskling då?

Kramar


Vi fortsätter i ett PM ;)
Blev lkite för personligt här känner jag...
:eek:
 

Liknande trådar

Dressyr Ja, jo. Men att säga att ryggkotorna måste vara klara för att man ska kunna sitta på hästen är att dra slutsatsen väldigt långt. Här har...
2
Svar
21
· Visningar
1 385
Senast: Jerseyite
·
Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
461
Senast: Cattis_E
·
Gravid - 1år Vår en månad gamla bebis har lite problem med magen. Han är väldigt gasig och har bekymmer med förstoppning. Vi ser på honom att han...
5 6 7
Svar
136
· Visningar
6 446
Senast: sthu
·
Utrustning Hej! Tänkte kolla, då jag gärna vill ha varierade åsikter kring mitt lilla dilemma jag har.. Min häst, hon är en väldigt egensinnig...
Svar
7
· Visningar
640

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp