R
Rune
Sv: Rhc 2009.
Jag tror att folk siktar in sig på Hjo-ko och Axevalla i år.
Jag tror att folk siktar in sig på Hjo-ko och Axevalla i år.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja jag som åkt ner för att se kosseklasser och ranchtrail kan skatta mig lycklig i år!!!![]()
Haha okej jag överdrev med de där 90%, uschäkta!
Det är det att jag och syrran delar häst, vilket nu innebär att det bara finns tre grenar vi kan delta i (eftersom hon inte är redo för tävlingskor och jag kan inte hantera ett lasso i hastighet). Därför får hon stanna hemma!
Dock är det synd att jag missar ranch trailen. Har längtat efter en RIKTIG Ranch trail i flera år!!
Annars kan du bli medlem här.KL*
ok, här kommer svar från en etusiast!
jag ÄLSKAR RHC!!det är årets höjdpunkt! Jag har aldrig ridit western i hela mitt liv, men jag älskar allt som har med cowboys/indianer/1800-tal att göra, så givetvis är det ett stort plus att det är på High C.
Förra året åkte jag o en kompis ner o tältade från fredagen till söndagen, hon rider inte ens men hon hade jättekul! För övrigt så hade vi typ det minsta tältet på hela campingen blå-kamouflerat ifall ngn minns haha)
Detta året kommer inget kunna stoppa mig från att komma ner redan på torsdagen! Jag tar ledigt fr jobbet o om ingen vill hänga med så kommer jag åka själv ändå!( e lite orolig för att et kommer bli så i år, men vad tusan gör man inte...)
Jag stormtrivs att gå runt i cowboyhatt o se alla ko- klasser o ja har till o med en mocka-fransjacka som jag beställde från USA som e det dyraste plagg jag någonsin köpt men det var det värt. När RHC tar slut så nära gråter jag. Spear ingen roll om det spöregnar, RHC here I come!
EN fråga dock.... man kommer ju in gratis om man e medlem i WRAS, men kommer man in alla dagar då el? funderar på att göra så i år. Men förutsatt att det funkar liksom...i så fall sitter jag här redo att betala in medlemsavg. nu!*
Hejsan!
Jag och en kompis åker upp alla dagar med husvagn och ett glatt humör
Vi ska ha en föreningsmonter för Appaloosa Föreningen så kom gärna och snacka lite![]()
Vad jag vet , så kommer wras anslutna föreningsmedlemmar att komma in gratis. Vi har inte fått någon annan info. Det är ju bara frågan om det finns någon förening i er närhet som vill ha påhängsmedlemmar.![]()