Ribban börjar närma sig

Sv: Ribban börjar närma sig

LenaH skrev:
Nej, F är väl i samma sits som fio, de utgör ett för stort hot mot landslagsryttarna... :angel: Och dessutom fyller min mamma 70 på ons så jag hade inte följt med ändå.

Dessa ska till Polen enl SvRFs hemsida: Katrin Norling, Anna Hassö, Anna Hilton, Viktoria Tevell, Johan Lundin, Tobias Grönberg, Nilspetter Eng, Linda Algotsson, Magnus Gällerdal, Viktoria Carlerbäck, Niklas Lindbäck och Linda Algotsson.
Ska du dit?

Riktig Svärje-dejt bland polackerna alltså..
Nope, jag ska till Falsterbo onsdag-torsdag...& sen drar jag till tennis-bratsen i Båstad resten av veckan.
Vet faktiskt inte vem som ska åka med Anna, hon har ju bara Snacke med sig iofs. Hon flyttar nu i helgen oxå, full rulle..som vanligt.
 
Sv: Ribban börjar närma sig

aicha skrev:
Riktig Svärje-dejt bland polackerna alltså..
Nope, jag ska till Falsterbo onsdag-torsdag...& sen drar jag till tennis-bratsen i Båstad resten av veckan.
Vet faktiskt inte vem som ska åka med Anna, hon har ju bara Snacke med sig iofs. Hon flyttar nu i helgen oxå, full rulle..som vanligt.
Vad synd att du bara är i Falsterbo till tors, jag ska ev ner fre - sön. Om jag orkar... ;)
 
Sv: Ribban börjar närma sig

LenaH skrev:
Vad synd att du bara är i Falsterbo till tors, jag ska ev ner fre - sön. Om jag orkar... ;)

Ja, den där "Båstad-veckan" krockar alltid med Falsterbo, irriterande. Vill se huntingen, visserligen ska inte den hästen jag ville se gå längre, men ändå, det är alltid lite kul. Sen ska en kompis rida young rider-hoppningen som jag vill se, och den går onsdag/torsdag, så då lyckades jag snika en sovplats där oxå... :) Aldrig fel, smålänning som man är. ;)


Blir väldans spännade i Polen till helgen..!
 
Senast ändrad:

Liknande trådar

W
Fälttävlan Jag citerar från Ridsports hemsida: "På måndagen presenterade förbundskapten Jan Jönsson de ryttare som ingår i fälttävlans VM-trupp...
Svar
2
· Visningar
1 200
Senast: LenaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2023 -den andra
  • Hundrädda
  • Hjälp mig utvärdera rasförslag?

Hästrelaterat

  • Ridskoleryttare
  • Annonsera mera VII
  • Magsår eller kolik?

Omröstningar

Tillbaka
Upp