• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare ZannaZ
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 38
  • Visningar Visningar 2 550
jag har egentligen 75 runt om för att det ska sitta bra.
vilket då brukar innebära att jag måste ha Fkupa.

vilket brukar resultera i att jag har 80E istället.
vilket ibland är för litet så egentligen skulle jag kanske behöva 75G...

så ja.. :smirk:

Tack så mycket alla!! :bow: ska genast ut och shoppa en massa olika!

MVH/ Zanna :rofl:

Även jag använder en vanlig bygel BH under och en sport BH ovanpå. Detta funkar alldeles utmärkt. :D

Är inne på jobbet en sväng och har just detta underverk på mig, men jag vågar faktiskt inte plocka av mig rubbet och titta... :D

Återkommer.

Jag har en Casall som är superbra. Den är egentligen en storlek för liten (utan att vara obekväm) och därför sitter den superbra!

vad heter den modellen o vad kostar den?

va på intersport och kollade men de flesta kostar 400 jag är nog snål men det är rätt mkt pengar för en bh.
å andra sidan behöver jag verkligen en bra
vill helst slippa rida med vanlig bh under som jag gör nu..det är rätt obekvämt :crazy:

Jag har väl inga enorma, (stora C) men jag är väldigt nöjd med mina BH jag har köpt på Hööks. Nät i mitten framtill. Orkar inte kolla närmare vad just den modellen kallas. De är jättebra!

Hrmmm, jo jag har kommit ur den. Men inte kommit ihåg tråden :o.

Får väl beskriva den istället...

Lite linneliknande framifrån, knäppning bak med två hyskor och en plastknapp som låser fast överlappet. Yttertyg i bomull och innertyg i formfast konstmaterial. Superskön att ha en hel dag, håller ALLT på plats och kostar säkert runt 400 kr (tro jag betalt 399 kr/st för mina). Men det är billigare i längden för mig, jag brukar tvätta sönder dem, de verkar dessutom sällan palla för rejäla boobisar som lever livet :D

Sv: Rid-BH

Gå in på www.hogengard.se så hittar ni en ny typ av sportbh som ger bra stöd OCH är bekväm. Den är framtagen av en ryttare som också använt dubbla bh:ar och tröttnat hur bökigt och obekvämt det är. Finns i storlek 75B-95E. Finns även en superbekväm trosa som sitter på plats!

Sassen skrev:
Gå in på www.hogengard.se så hittar ni en ny typ av sportbh som ger bra stöd OCH är bekväm. Den är framtagen av en ryttare som också använt dubbla bh:ar och tröttnat hur bökigt och obekvämt det är. Finns i storlek 75B-95E. Finns även en superbekväm trosa som sitter på plats!

Men den bh:n är för liten.
Jag drar F/G. Varför finns det inte en vettig bh i den sizen?
annars va ju idén bra, att göra en stor bh för stora bröst, till ryttare :smirk:

Och om man ovanpå alltihopa envisas med att vilja ha en BH med brottarrygg så är det ännu svårare att hitta nån bra...

Sassen skrev:
E-kupan kan passa, värt att prova!

Känns dumt att skicka efter om det inte passar.
Sen är jag lite anti mot sport/rid-bh med reglerbara axelband, då den där man reglerar banden med åker upp å nerunder dagen, vilket resulterar i att man får låååånga axelband i slutat av dagen.

Tro mig jag vet.

/Cronis-som har börjat konstruera egna bh:ar :smirk:

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Ja, den eviga stora frågan. Finns det nån bekväm BH? Jag har dagen till ära fått på mig en vanlig t-shirtbh från Lindex. Den skaver i...
Svar
19
· Visningar
1 043
Senast: SiZo
·
Utrustning Min ryktväska faller snart i småbitar och behöver bytas ut. Finns ju rätt många olika varianter att välja mellan, hoppas att buke som... 2
Svar
25
· Visningar
1 734
Senast: Edla
·
Utrustning Hej. Hoppas på lite tips. Har en häst som förefaller avsky att åka släp. Leta nu efter nytt släp som förhoppningsvis hästen är mindre... 2
Svar
33
· Visningar
1 847
Senast: Murray
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
662
Senast: cowgirl81
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Valp 2025
  • Uppdateringstråd 31