grazzie

Trådstartare
Någon som har/vet om några snygga knä/helskodda ridbyxer för ungefär 0-1000kr??
De ska inte ha sömmar som går innåt..humm..om ni fattar?...
asså inga som skaver!
skriv!
 
Jag har ett par Cavallo halvskodda, de är snygga! Mina kostade 1200 men det borde gå att få tag på billigare.
 
hehe jag har också Cavallo halvskodda men mina kostade 650kr..
jag ska nog köpa helskodda denna gången och de ska vara sköna!...
men ibland hittar man bara inte..
 
Jag tror nog att jag betalade ett rejält överpris. Min kompis har ett par helskodda som kostade 700, haha.
 
har ett par från MH, helskodda, kostar ca 900,- mjuka och sköna! själv föredrar jag oskodda, det är det skönaste tkr jag, lättare att röra sig då.... :smirk:
 
Någon som har/vet om några snygga knä/helskodda ridbyxer för ungefär 0-1000kr??
De ska inte ha sömmar som går innåt..humm..om ni fattar?...
asså inga som skaver!
skriv!

Kolla Hööks - www.hooks.se - tror inte de har några ridbyxor över 1000 kr. Mina helskodda CRW Exclusive kostade 700-någonting.
 
hur är dina CRW exclusive?? fundrear nämligen på ett par sånna.
 
hur är dina CRW exclusive?? fundrear nämligen på ett par sånna.

Rejält stretchtyg som inte kliar (det är mer än 90% bomull). Lite stela i början, men så snart man börjar röra sig så mjukar de upp. :)

Kan vara lite problem med storlekarna om du är väldigt lång och väldigt smal - fick köpa en 40 (har normalt 34-36 i byxor) för att få det att någorlunda gå ihop med beninnerlängden, med följden att midjan blev redigt för stor så morsan fick sy in. :-o Men annars är det helt OK - prismässigt också. ;)
 
Skulle jeg kjøpt et par bukser under 1000 ville jeg valgt et par med kneskinn. Vil da anbefale Pikeur eller Eurostar. Helskinnsbukser under 1000 har ofte kunstskinn, og kvaliteten på dette er så som så. Jeg har en helskinnsbukse med clarino, og på den ble "skinnet" nuppete etter første gangs bruk. Anbefales ikke:) Kjøpe enten en dyr helskinnsbukse med skikkelig skinn (anbefaler Eurostar eller Pikeur), eller gå for kneskinn/kneforsterkning. Da gjerne Pikeur eller Eurostar da også. Buksene deres er utrolig gode, og de holder lenge!
 
knäskodda eller halvskodda - båda går lika bra att säga och alla förstår vad det är!

Jag köpte ett par Jackson helskodda "stövelbyxor" (alltså inte jodphurs-byxor) på Lillästen i Stav för 750:- och de har hållit jättebra (haft dom 3 år nu)!

/Malin
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Innan jag skriver dethär så vill jag bara skriva att SJÄLV KLART så ska jag ha ett möte med en studie väg ledare snart och då ska jag...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
2 471
Ridning Jag har två o lika frågor så hoppas att det är okej att jag skriver dom i samma inlägg ❤️ Men det första som jag undrar är bara på ett...
2
Svar
24
· Visningar
2 246
Juridik & Ekonomi Tja, de fortsätter i samma ton. Jag försöker få ersättning för utläggen de orsakade när de inte dök upp enligt avtal. Trots skriftligt...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 744
Senast: Migo
·
Övr. Barn Jag vet inte om detta är rätt tråd, om inlägget ska vara i sommartråden-22 eller om det ska vara en egen tråd. Det får moderator avgöra...
2 3
Svar
51
· Visningar
3 930
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp