Ridbyxor för gravida?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Madde71
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 1 186
Sv: Ridbyxor för gravida?

Ja det vet jag att det finns. Vet dock inte vilka märken som har det och var man köper dem. Frågar man i en ridsportbutik så borde de kunna beställa hem.

Sv: Ridbyxor för gravida?

Om du är lite, lite sykunnig så kan du enkelt fixa ett par själv. :idea: Ta ett par gamla som du kan "offra" och klipp ur en halvcirkel, från sida till sida på framstycket och ner till och med gylfen. Köp eller ta en gammal sweatshirt/collegetröja med mudd nedtill (helst i samma färg som ridbyxorna...), som du också klipper ur i en halvcirkel, dock något högre än ridbyxans halvcirkelformade hål. Sen syr du fast tröjans halvcirkel, med mudden uppåt, och vips! har du ett par superbra mammaridbrallor!

Liknande trådar

Utrustning Jag behöver ett par nya ridbyxor men har inte längre någon koll på vad som är bra märken eller vilken typ som är bäst. Jag provade ett... 2 3
Svar
52
· Visningar
2 349
Senast: Silje
·
Utrustning Vi behöver en tråd här också! Vad hoppas ni fynda? Jag ska till SIHS och hoppas göra något fynd på mässa även om jag egentligen inte... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 568
Senast: DarkInNight
·
R
Gravid - 1år Jag är lite nyfiken på hur det sett ut för er som blivit gravid som "äldre". Jag vill inte sätta en fast gräns, utan tänker att ni... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 536
  • Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
4 942
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka