Ridbyxor från Hööks ?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Rigolette
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 1 127
R

Rigolette

Kanske finns en sådan här tråd .. ? :confused: :smirk:

Hm. Jaja. Jag är lite smått sugen på att köpa ett par nya ridbyxor. Kikade runt i Höökskatalogen och föll pladask för 2 par där ..

Undrar lite, om det är någon som har någon av nedanstående par ? Om dom är bra ? Bekväma ? osv .. :smirk:

CRW® SURE SEAT, HELSKODD RIDBYXA
Sugen på dom svart/gråa och dom blå/blåa

CRW®TVÅFÄRGAD EXKLUSIV BYXA
Sugen på dom blå/blåa

Så, vad säger ni ? Prisvärda ? Bekväma ?

Sv: Ridbyxor från Hööks ?

Kan även tillägga att jag är Väldigt sugen på att köpa ett par underbara shortchaps som passade mina pinnsmala ben alldeles utmärkt från Hööks !

HH NAPPA SHORTCHAPS
Självklart dom svarta ;)

Prisvärd ?
Bekväma vet jag redan att dom är .. :d :rofl:

Jag har de tvåfärgade...
fast den tidigare medellan av de bruna..;)
De är jättesnygga och jag gillar dom, dock har de faktikst spruckit fram i sömmen nu, men bara pyttelite..och jag har ju haft dom i över ett år... Så jag tycker dom håller måttet!:p

Okej så dom kan vara värda att lägga ner pengar på alltså ? :p

Jag är trött på dom jag har nu .. dom är kanske 1 år, håller fortfarande, bekväma .. men jag tycker dom är fula :P:angel:

CRW® SURE SEAT, HELSKODD RIDBYXA
Sugen på dom svart/gråa och dom blå/blåa
dpm har jag o har haft dem i snart 2 år o det enda är ett litet hål på baken (i tyget) som jag fick pga att jag var klumpig o fastnade...

har även modellen som var brun m ljusare skoning...

Okej :) jag stör mig nå så enormt på att dom där Sure Seat är dyrare än dom andra jag vill ha :crazy:

Så jag vart lite snål .. :S

Liknande trådar

Utrustning Jag undrar vad folk tycker om olika ridbyxor. Själv kan jag inte rida i skodda byxor alls! Helskodda byxor är hemska, jag kan inte sitta...
Svar
19
· Visningar
2 929
Senast: palle
·
Utrustning I hästsporten, och överlag, ska man helt vara en smal, lång tjej när man ska leta kläder. Hemskt gärna i juniorstorlek! Men vi vet väl... 2
Svar
21
· Visningar
7 411
Senast: HannaZ
·
Utrustning Undrar bara ifall Pikeur ridbyxor är prisvärda? ca 2000:- för ett par Pikeur är ju nästan som 3 par från Hööks/Horze. Har köpt... 2
Svar
32
· Visningar
4 349
Utrustning Har tidigare i flera år kört med pikeur cindy men köpte i vintras ett par Gersemi sunna eller nåt liknande? tror jag de hette iaf...
Svar
6
· Visningar
1 968
Senast: kvandi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp med diarré?
  • Dalmatiner
  • Valp 2025