Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Är det någon som har tips på långa ridbyxor? Har ett bra från pikur, men just nu håller inte riktigt ekonomin för att lägga +1500:- på ett par ridbyxor. Helskodda eller oskodda spelar ingen roll!
mountain horse har en modell med extra långa ben som inte är så dyra. De är de längsta jag har hittat till mig själv. (och väldigt sköna). Minns dock inte vad modellen heter. Köpte mina på Granngården.
Whitaker byxorna tycker jag är väldigt långa, jag är själv ca 178 och dom är perfekta till mig! Och dom är såååå sköna! Kan jag verkligen rekommendera!
Jag är 177 (med lååånga ben) och mina Whitaker, helskodda, är dessvärre inte långa alls. Kardborren hamnar dessvärre nästan 15 cm från fotknölen, och är således inte alltför bekvämt tyvärr. Men de är så snygga att jag använder de iallafall.
jag har ett par Jacson jag köpte i ullared för 300:-, marin blå helskodda. jodpur-modell. jag är 170 cm lång och har rätt långa ben, men de var ändå snäppet långa för mig, minns jag rätt så sydde jag upp dem 5 cm eller nått. har ingen bild eller så, är inte hemma men byxorna är hemma.
Kropp & Själ Förra sommaren åkte mamma och jag runt och kollade in massor med gamla medeltida kyrkor som hade öppet, både vägkyrkor med hamnade även...