Ridbyxor med LÅG midja

Sv: Ridbyxor med LÅG midja

:love: De från Cavallo, vad kostar de och vart kan jag köpa dem?
 
Sv: Ridbyxor med LÅG midja

jag viker ner mina byxor så att dom ligger på höfterna
 
Sv: Ridbyxor med LÅG midja

Har ett par helskodda (typ ljusblå/grå) från Euro Star som är iallafall lite lägre i midjan än mina andra därifrån! Tror det va nån ny modell som kommit ut eller nåt.
Vet inte vad modellen heter, men du kanske hittar nåt där Euro-ridbyxor säljs. Jag köpte mina på www.henrikssonsridsport.se o kostade nog typ 1600. Superbra o jättesköna!
 
Sv: Ridbyxor med LÅG midja

De gör jag med.. finns inge värre med höga byxor :crazy:
 
Sv: Ridbyxor med LÅG midja

Instämmer :smirk: :love: mina pikeur.

Däremot förstår jag inte hur folk kan vilja ha lägre, då glider de ju ner och visar halva rumpan så fort man hoppar ett hinder

Apo blivande moraltant :confused: :devil:
 

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag är då knappa 160cm lång. Jag skulle inte kalla mig själv överviktig, men jag har någorlunda vida höfter, lår och vader. Att...
Svar
17
· Visningar
1 327
Senast: Squie
·
Utrustning För behovet uteritter och lätt dressyrarbete, vilken sadel etc. gör det lättast att sitta kvar på hästen och inte åka av? (dvs för att...
2
Svar
20
· Visningar
1 307
Senast: Oknytt
·
Kläder & Bli fin Letar efter lite vettiga friluftsbyxor, helst med låg midja - medelhög går eventuellt bra med mycket stretch och skönt/mjukt/smidigt...
2
Svar
23
· Visningar
1 644
Senast: Flixon
·
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 230
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp