Bukefalos 28 år!

Ridbyxor som är skinnskodda bara på knäna....

Poxz

Trådstartare
...kan man möjligen tvätta dem med bara vanligt tvättmedel nån gång ibland? Jag har tappat bort min tub med Cavalclean och de skulle verkligen behöva tvättas!
 
Ja en gång borde ju inte vara någon fara.. Antar att det beror på skinne men jag har tvättat knäskodda i vanligt tvättmedel och det gick bra..
 
Jag har bara tvättat mina skinnskodda ridbyxor i vanligt tvättmedel, och de mår hur bra som helst fast jag använt dom i några år...
 

Liknande trådar

Utrustning Någon som gjort? Med vad? Eller är det kört om de börjat ta in lite vatten? Har hört att dagens täckesmateriall på de flesta täcken inte...
Svar
3
· Visningar
605
Senast: MayGrace
·
Utrustning Hej! Jag är då knappa 160cm lång. Jag skulle inte kalla mig själv överviktig, men jag har någorlunda vida höfter, lår och vader. Att...
Svar
17
· Visningar
1 402
Senast: Squie
·
Kläder & Bli fin Vi fick lite bebiskläder av en släkting som denne haft i en källare. Mest troligt i alla fall för alla plagg luktade väldigt unket...
Svar
6
· Visningar
875
Senast: Zacci
·
Utrustning För behovet uteritter och lätt dressyrarbete, vilken sadel etc. gör det lättast att sitta kvar på hästen och inte åka av? (dvs för att...
2
Svar
20
· Visningar
1 373
Senast: Oknytt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp