• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Sprettan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 61
  • Visningar Visningar 4 474
Sv: Ridbyxor

1. 7 par (blåa, svarta, blårutiga, vinröda, beigea, vita, gråa)
2. 3 par (blåa, svart, blårutiga. å så dom vita på tävling då)
3. dom flesta e från börjes... d duger bra, även om d e roligare me märken, men dyrare. tycker att dom från börjes håller lika länge som märkesridbyxorna. :smirk:

Sv: Ridbyxor

1. Jag har MASSA runt 10 stycken
2. Jag använder alla jag använder olika varje dag nästan:rofl: Både hel, halv och knäskodda.
3. Mitt favoritmärke är "kentucky" dom som jag har är moss/mörkgrön rutiga, med liknande skinn, ur sköna, det enda som är - är att dom går så långt upp i midjan..:) :bump:

Liknande trådar

Utrustning Jag behöver ett par nya ridbyxor men har inte längre någon koll på vad som är bra märken eller vilken typ som är bäst. Jag provade ett... 2 3
Svar
52
· Visningar
2 332
Senast: Silje
·
Utrustning Ni som har lite större storlekar på ridbyxor vart köper ni dem? Jag har kikat på hööks hemsida men hittade inte många ridbyxor där som...
Svar
7
· Visningar
586
Senast: Kristall10
·
Utrustning Jag behöver ett par nya dressyrstövlar, men ju mer jag googlar, desto mer vilse i ridstöveldjungeln verkar jag bli! Jag vill ha ett par...
Svar
11
· Visningar
279
Utrustning Vi behöver en tråd här också! Vad hoppas ni fynda? Jag ska till SIHS och hoppas göra något fynd på mässa även om jag egentligen inte... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 552
Senast: DarkInNight
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka