Novelette

Trådstartare
Jag har såna bekymmer med ridbyxor tycker jag, har hittills aldrig varit nöjd med passformen riktigt ordentligt.

Så jag tänkte jag skulle prova ridbyxor med gubbveck...men vart hittar man såna?

Är de nåt o ha?

Sv: Ridbyxor

Vad är det som ställer till bekymmer ang. passformen?
Dvs. vad är det som gör att de byxor du provat inte passar?

Finns flera ridbyxor som går att få tag på med gubbveck, Roping,
Pikeur och Victor Hugo vet jag har. Dock är det inte säkert att alla har dom hemma, men de flesta återförsäljare kan ju ta hem åt dig!

Jag köpte ett par grå Roping Country Wear tygskodda ridbyxor med gubbveck för nåt år sedan. Kostade runt 400 kr har jag för mig. Mina kom från Hund & Häst eller vad det heter? Ligger ute vid Ekeby-Almby.

Liknande trådar

Utrustning Jag behöver ett par nya ridbyxor men har inte längre någon koll på vad som är bra märken eller vilken typ som är bäst. Jag provade ett... 2 3
Svar
52
· Visningar
2 332
Senast: Silje
·
Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
573
Senast: Ramona
·
Utrustning Jag gillar montagehandskar men har aldrig riktigt hittat några favoriter. Jag gillar att ha ett ställe att köpa samma modell på hela...
Svar
13
· Visningar
762
Senast: jemeni
·
Utrustning Sitter å lurar på att införskaffa ett sidepull för att prova på grabbarna, men funderar på det här med designen på nosdelen Hur stor...
Svar
12
· Visningar
977
Senast: Shixle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka