Bukefalos 28 år!

Ridhusbokning

mysboll

Trådstartare
Hur kan man enklast göra så att man ska kunna boka ridhuset på hemsidan? Man ska kunna välja dag, tid och om man vill ha ensamrätt lr inte. Nån som vet hur man gör? :confused:
 
enklast är väl, om man nu inte vill sköta det manuellt, är att lägga upp en databas. men det är inte enkelt om man inte pysslat med det tidigare.
 
huhu, det tänker jag nog inte förklara så här via ett forum. du får söka lite på internet. personligen skulle jag nog latja lite med php och mysql. men du får kolla upp med servern du har sidan på för att se om den stöder mysql (eller vad du nu väljer för databas)


lite om php hittar du här och dokumentation över mysql här . du får söka mer info själv. :)
 

Liknande trådar

IT & mobiler Min gamla yogatimer app fungerar inte i nya luren och jag hittar ingen uppdatering till den, så jag måste hitta en ny. Men hur hittar...
2
Svar
35
· Visningar
822
Senast: Mint
·
Juridik & Ekonomi Jag har gjort kombinationsrutor i ett excelark. Det är flera rader och jag vill kunna filtrera få innehållet i kombinationsrutan. Alltså...
Svar
3
· Visningar
304
Senast: Badger
·
Juridik & Ekonomi När man köper saker på öppet köp eller enligt distansavtalslagen får man ju ta hem och prova varan. Det brukar stå att den inte får vara...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
3 218
Senast: Badger
·
Hundträning Hej Har lånat en gammal gatuhund någon gång i månaden i ett par år! Vi har super bra kontakt hon verkligen tyr sig till mig och lyssnar...
Svar
10
· Visningar
994
Senast: Bulldoozer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp