Bukefalos 28 år!

L

linnean

Är det nån som vet om Roping Country Wear (visst heter det så..... :confused:) har nån hemsida där man kan se deras jackor, eller om det finns någon annan som har deras produkter?
Eller har ni nåt annat tips på en bra ridjacka??
 
Kom på att jag föresten själv har en utav deras jackor.
Vet dock inte var man hittar bild på denna någonstanns, tyvärr. Har en vinterjacka från RC samt även en klubbjacka
med klubbens brodyr på som ursprungligen kommer i från Granngården och även till viss del är sponsrad av Granngården. Klubbjackan är mer för höst och vårbruk, dock.

Jag trivs med båda jackorna som jag har i stallet och sådär, däremot tycker jag inte av någon av dem är riktigt bekväm att rida i. Känner mig dock i princip jämt obekväm
i jackor vid ridning, känns så klumpigt och dant och därför rider jag sällan i jacka (har hellre flera tröjor.)


Men kolla in på Kaias sida, som jag redan nämt adressen till. De har många trevliga produkter i sitt utbud, Kyra K., bland annat men det kostar ju en hel del..
 

Liknande trådar

L
BPH
Hundträning Jag undrar om nån här har gjort BPH med sin hund om ni vill skriva lite om det? Alltså jag har själv klart kollat på endel filmer om hur...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
3 343
Senast: Dentaku
·
L
Skola & Jobb Innan jag skriver dethär så vill jag bara skriva att SJÄLV KLART så ska jag ha ett möte med en studie väg ledare snart och då ska jag...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
2 725
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 428
Senast: LiviaFilippa
·
L
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har ju anmält en sak som har hänt. Och då säger flera att det är bra och rätt och alltmöjligt. Men det KÄNNS verkligen inte så...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 641
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp