Jag får pudla här... Det var ju en ELT ridkappa jag hade. :crazy: Men den är iaf underbart varm och gosig. Nu har jag den enbart när jag skrittar ut när det är minusgrader (kan inte anstränga mig i kall luft pga mina lungor) så jag vet inte hur den är i snabbare hastigheter. Men jag älskar den.
 
Jag tycker uhip är så hopplöst små i rygg och ärmar att jag inte kan köpa någon trots att jag verkligen skulle behöva en riktigt varm och hellång kappa. Det verkar ju som att ärmarna inte blir vidare när man går upp i storlek? :confused:

(Jag har normalt sett strl 36. Tycker att uhip-kappan är för tight i ärmarna även i strl 40. Kjolarna har jag normal storlek på. Byxorna har jag fått gå upp en storlek.)
 
Jag får pudla här... Det var ju en ELT ridkappa jag hade. :crazy: Men den är iaf underbart varm och gosig. Nu har jag den enbart när jag skrittar ut när det är minusgrader (kan inte anstränga mig i kall luft pga mina lungor) så jag vet inte hur den är i snabbare hastigheter. Men jag älskar den.
ELT är perfekt i alla hastigheter - *och* snygg!
 

Liknande trådar

Övr. Hund Provade ett par av Uhips Light Functional Pants på MyDog och älskade hur de satt. Smidiga, stretchiga och med hög midja. De är ju dock...
Svar
19
· Visningar
1 662
Senast: CaisaCax
·
Utrustning Igår provred jag i dotterns Bates Caprilli hopp för första gången. Det var som att sitta i en soffa, så skön! Jag skulle behöva en...
Svar
4
· Visningar
396
Senast: MimmiNO
·
Utrustning Hej! Jag funderar lite på att köpa en Uhip Ice kappa att ha i vinter. Men jag är så sjukt tveksam på om den är värd pengarna?! Liksom...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
8 270
Senast: Soffan03
·
Utrustning För behovet uteritter och lätt dressyrarbete, vilken sadel etc. gör det lättast att sitta kvar på hästen och inte åka av? (dvs för att...
2
Svar
20
· Visningar
1 294
Senast: Oknytt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp