Ridled i Grillby

• Träning
  • Trådstartare Trådstartare Kira
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 12
  • Visningar Visningar 1 010

Kira

Trådstartare
Ska ut med ett gäng kompisar på ridleden i Grillby på lördag!
Ser fram emot en strålande dag med fniss. Det blir nog lite varmt, men vi får ta det lugnt.

Sv: Ridled i Grillby

Skam till sägandes så vet jag inte om det är ngr från Buke, och vad de heter i sånt fall. Vi är ihopskrapade från Tinkersidan...

Sv: Ridled i Grillby

han kallades för Sotis av den ägaren men han heter Quartz II och såg ut så här 1997

5433465.jpg

dock är han väldigt ljus på sommaren, blir näst intill svart på vintern.
Jag köpte honom därifrån 1996, såldes tillbaka till Grillby år 2000 och jag tror han såldes därifrån 2004 till Norrköping, och nu är han i Tumba..

Liknande trådar

Träning 3 åringen är hemma efter 2.5 år på lösdrift. Han är gänglig och jag tycker han ser mer ut som en 2åring än en 3åring. Upplever att han... 2 3
Svar
50
· Visningar
2 990
Hundträning Utgå från ett scenario där ni har en kastrerad tik och en tik som är i höglöp (eller två tikar som inte löper samtidigt, vilket jag dock...
Svar
7
· Visningar
436
Träning Jo jag har en IC som jag är lite intresserad av att köra in. Men tyvärr har jag inte så bra körvägar där vi bor (egen gård), utan för...
Svar
9
· Visningar
726
Senast: yamyam
·
Hästhantering Hej Jag har rätt så nyligen flyttat till ett mindre stall med min ponnyvalack på 21 år. Rätt så omgående började ena stoet i flocken...
Svar
9
· Visningar
481
Senast: animalasia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka