Du anvÀnder en gammal webblÀsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser pÄ ett riktigt sÀtt. Du bör uppgradera eller anvÀnda en annan webblÀsare.
Jag köpte ett par pÄ ridersport (bestÀllde frÄn nÀtet) som kostade under 400 kr och var helskodda med silikon och hade ficka för mobil. Enkla svarta som jag tyckte var bra för det billiga priset. Annars finns hos Hööks och Horze till ganska vettiga priser. En dyrare variant som verkar populÀra hos ungdomar just nu Àr Maya Delorez.
Börjes Kingston har ett par leggings frÄn barnsize och upp, de svarta med vit söm, helskodda med silikon och mobilficka pÄ lÄret.
Mycket bra passform, lagom elastik och lite motstÄnd i tyget sÄ de inte blir sladdriga, blev snabbt favoriterna bÄde i och ur sadeln.
Utrustning
Jag behöver ett par nya ridbyxor men har inte lÀngre nÄgon koll pÄ vad som Àr bra mÀrken eller vilken typ som Àr bÀst. Jag provade ett...
HÀstnyheter RÄnebygdens ridklubb stÀrker ekonomin genom att sÀlja hÀstgödsel. Ungdomar och förÀldrar hjÀlper till att fylla sÀckarna och deltar...
Tjatter Jo var verkligen inte min intention alls, blev bara pĂ„mind om att jag sĂ„ gĂ€rna vill kunna anvĂ€nda mina undangömda, Ă„h vad jag vill đ«€đ€...
Juridik & Ekonomi Bris stöd online Àr anonymt Àven för vuxna, vilket innebÀr att inga orosanmÀlningar görs. Jag tycker du ska ringa (vardagar kl 9-13...
HundtrĂ€ning Nu lyckades jag komma ihĂ„g att starta appen nĂ€r tilda gick spĂ„ret đ glömde dock flagga den tredje apporten och glömde markera att hon...
Ăvr. Katt En sten har fallit frĂ„n mitt hjĂ€rta.
Jag slipper att ha katterna tre veckor. De ska bo hemma och vi Àr tre som ska hjÀlpas Ät. Jag fÄr 3...
HÀstvÄrd Jag tror svaret Àr dÀr. Innan har de bara sett ett recept pÄ lÀkemedel och ersatt. Men nu att det stÄr för igÄngsÀttning sÄ bedömer det...
HÀstmÀnniskan Ja det med. VÀÀÀldigt stort land och lÄnga avstÄnd plötsligt. Och gÀrna helt avigt att ta sig dit med. Som en nyss. 6 h med bil, 9,5 h...
Utrustning Jag har precis fyndat ett begagnat tÀrnsjötrÀns, superfint pÄ bilderna. Det kom med posten idag, men jag Àr inte hemma förrÀn pÄ fredag...