pannkaka

TrÄdstartare
Hej min systerdotter önskar sig ridlegging (stavning?đŸ€”) till sin födelsedag. Skulle vilja ha tips pĂ„ bra och prisvĂ€rda sĂ„na.

Jag köpte ett par pÄ ridersport (bestÀllde frÄn nÀtet) som kostade under 400 kr och var helskodda med silikon och hade ficka för mobil. Enkla svarta som jag tyckte var bra för det billiga priset. Annars finns hos Hööks och Horze till ganska vettiga priser. En dyrare variant som verkar populÀra hos ungdomar just nu Àr Maya Delorez.

Börjes Kingston har ett par leggings frÄn barnsize och upp, de svarta med vit söm, helskodda med silikon och mobilficka pÄ lÄret.
Mycket bra passform, lagom elastik och lite motstÄnd i tyget sÄ de inte blir sladdriga, blev snabbt favoriterna bÄde i och ur sadeln.

Liknande trÄdar

Utrustning Jag behöver ett par nya ridbyxor men har inte lÀngre nÄgon koll pÄ vad som Àr bra mÀrken eller vilken typ som Àr bÀst. Jag provade ett... 2 3
Svar
52
· Visningar
2 329
Senast: Silje
·
Utrustning Hej hej! Jag rider en ridtravare som fungerar superbra pÄ hackamore men nÀr han har ett bett (tredelat trÀnsbett) i munnen blir han... 2
Svar
33
· Visningar
1 210
Senast: sweep
·
Utrustning Hej! Mitt fullblod fĂ„r skav av precis allt, och nu Ă€ven tĂ€cket
 Skulle behöva tips pĂ„ bra bĂ„de ute- och innetĂ€cken. Han har i...
Svar
3
· Visningar
216
Senast: Gimlan
·
Utrustning Hej jag Àr tjej pÄ 168cm som rider islandshÀst, min islandshÀst Àr runt 144cm och jag skulle vilja testa tÀvla pÄ honom. Har en... 2
Svar
20
· Visningar
1 615
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

Tillbaka