Du anvÀnder en gammal webblÀsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser pÄ ett riktigt sÀtt. Du bör uppgradera eller anvÀnda en annan webblÀsare.
Jag köpte ett par pÄ ridersport (bestÀllde frÄn nÀtet) som kostade under 400 kr och var helskodda med silikon och hade ficka för mobil. Enkla svarta som jag tyckte var bra för det billiga priset. Annars finns hos Hööks och Horze till ganska vettiga priser. En dyrare variant som verkar populÀra hos ungdomar just nu Àr Maya Delorez.
Börjes Kingston har ett par leggings frÄn barnsize och upp, de svarta med vit söm, helskodda med silikon och mobilficka pÄ lÄret.
Mycket bra passform, lagom elastik och lite motstÄnd i tyget sÄ de inte blir sladdriga, blev snabbt favoriterna bÄde i och ur sadeln.
Utrustning
Jag behöver ett par nya ridbyxor men har inte lÀngre nÄgon koll pÄ vad som Àr bra mÀrken eller vilken typ som Àr bÀst. Jag provade ett...
HÀstnyheter RÄnebygdens ridklubb stÀrker ekonomin genom att sÀlja hÀstgödsel. Ungdomar och förÀldrar hjÀlper till att fylla sÀckarna och deltar...
Juridik & Ekonomi Det du citerar Àr den beskrivning av "EU:s riktlinjer" som fanns i motionen. Motionen avslogs sedan av riksdagen.
AlltsÄ trÄngboddhet...
Ăvr. Hund Ja, jag hade ju sagt detsamma om cairnterrier - att de Ă€r lĂ€tta som valpar! Och jag tycker vĂ€l inte att borderterrier Ă€r nĂ„gon extrem...
Utrustning Jag har precis fyndat ett begagnat tÀrnsjötrÀns, superfint pÄ bilderna. Det kom med posten idag, men jag Àr inte hemma förrÀn pÄ fredag...
HÀstmÀnniskan InstÀmmer. Det Àr banne mig lika mycket utmaning att bÄde sÀlja och köpa.
Hur kommer det sig, och varför Àr bara man sjÀlv vettig...