Bukefalos 28 år!

Ridning är livet för Christine Chapman

Sv: Ridning är livet för Christine Chapman

Gulle-Mandusen :love: våran prins!! Hoppas det löser sig för dig, håller alla tummar och tår :love:
 
Sv: Ridning är livet för Christine Chapman

synd att det ska behöva bli sådär. Alla ska ha rätt att göra det de kan och vill göra. Om det dessutom utvecklar och förbättrar så är det bra och sådant ska uppmuntras! Hoppas det löser sej
 
Sv: Ridning är livet för Christine Chapman

Vad arg jag blir!!!

Härligare tjej än Stisse får man ju leta efter :)
 
Sv: Ridning är livet för Christine Chapman

Är den här tjejen Stisse som skriver här??

Hoppas hon får behålla sina timmar!!
 
Sv: Ridning är livet för Christine Chapman

:devil: Det är sjukt att alla politiker styr och ställer. Det blir ju bara försämrat allting. Jag blir så trött på det här. Om det är av värde för dem att dra bort nåt viktigt kanske vi skulle ta bort deras löner istället så mer pengar satsas på löner och mer och bättre handikappsvård. nä vi ska bara buga å vara tacksamma.:bow:
Har själv en handikappad kille som jag får kämpa för. Man vet rättigheterna men ändå så skall allt krånglas till med demokratiskt skit sen är man så slut att man inte orkar man inte göra den grejen med barnet som man kämpat för. Habiliteringen vet noll i min kommun, tyvärr är det en inkompetent anstalt, i ängelholms kommun. Det står jag för!!
Låten tjejen ha sina timmar kvar, till sin häst. För det har jag, mina söner och min man som en glädjekälla. Är jag sur kommer mamma alltid hem klingande å glad. Jag skulle kunna hålla på i timmar, Men mycket står i lss-lagen, sol osv.
Lycka till tjejen.

kram:rofl:
 
Sv: Ridning är livet för Christine Chapman

Ett litet tips är att ta kontakt med Assistansia:) , dom hjälper till med sådana här saker och kämpar ända upp i regeringsrätten för att man skall få dom assistenttimmar man vill ha. Dom har jätteproffsiga jurister som man kan lämna över till så man själv slipper slita sitt hår och vara insatt i alla svåra grejer.:crazy:
 
Sv: Ridning är livet för Christine Chapman

Hej alla!
Jag vill bara skriva att jag kämpar på och vill tacka för ert stöd!
Jag kommer inte ge mig:devil:
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Tänkte att det kunde vara bra för mig att ha en liten dagbokstråd här, där jag kan skriva av mig och även dela med mig av hästiga tankar...
Svar
6
· Visningar
890
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag kommer emellanåt på mig själv med att ta en titt om min dotter @EmmaFilippa skrivit något här. Detta trots att jag mycket väl vet...
6 7 8
Svar
140
· Visningar
17 878
Senast: MML
·
L
  • Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 683
  • Artikel
Dagbok Inspirerad av @parellikusken och hennes kloka dagboksinlägg, för jag känner att det är så himla viktigt att dela med sig om vägen ut...
Svar
10
· Visningar
1 326

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp