Ridsportshopen

Sv: Ridsportshopen

Jag fick ingen orderbekräftelse efter att jag beställt så jag var osäker på om beställningen gått fram öht. När jag mailade och frågade så svarade dom att man s k a få orderbekräftelse och att det var teknikens fel att jag inte fått nån....jag tror mer på den mänskliga faktorn.

Känner mig tveksam till att beställa från dom igen eftersom jag står med ett för stort täcke som kommer kosta bra mycket mer än vad jag räknat med om jag vill byta - jag kunde lika gärna gått till affären och köpt ett på en gång.

Fast ang. Orderbekräftelsen fick jag en "automatiskt" på en gång när jag skickat min order. Så just då var det nog tekninkens fel i ditt fall skulle jag tro ändå.

Men det är ju dåligt att du måste betala frakt hit och dit, för att byta för att täcket var i fel storlek/inte passade. Då har du rätt i - att det inte lönar sig att beställa, och då kan man lika gärna köpa ett på direkten...

Jag gjorde ju själv en chansning när jag beställde mitt, men som tur var så passade det ju! Och nu vet jag att hon passar bra i Shires 145 täcken (åtminstone de med bogveck) om man nu skulle vilja beställa därifrån igen.

Jag var tämligen säker på vilken storlek jag skulle ha eftersom jag har fler täcken från Shires men det här blev för stort ändå. Nån som behöver ett 155 cm. innetäcke med helhals så säg till.

Ah, precis, det som har breeeed nosgrimma, stora spännen och nackpadd typ. Personligen tycker jag Wilbur är döläcker i det tränset :d Han däremot hatar det :crazy: Men det beror på att han vill inte ha så breda remmar, han tycker det är jättefrustrerande eller nåt, kan inte koncentrera sig alls :p Bytte till en remontnosgrimma då och så fick Ubble-bubble använda det :)
villeurban010.jpg

Det här är bästa bilden jag har på tränset och så är nosgrimman uppknäppt tyvärr =/
Men ni förstår nog att det passar rätt bra, han har ju grymt grovt huvud!

Snyggt! Det passade han bra i. :) Men du har rätt, han har verkligen ett stort och grovt huvud! :p Men väldigt gulligt. ;)

Blir nog lite för tjocka remmor och för stora spännen till A. tror jag... han passar ju i Kefirs grimmor i stl cob... :p

har inte sett att W har så stort huvud, det syns inte på ridbilder! :)

Hans huvud är så jävla enormt så du förstår inte :eek:
Det ser iofs mer o mer "normalt" ut ju mer hans hals växer men det är grovt så in i helvete :p Tyvärr vill han ju inte ha tränset, bortklemad sak :p

Liknande trådar

Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 433
Utrustning Jag köpte för dryg månad sedan en Lister Eclipse och använde den för första gången idag, ville ha en riktigt bra maskin efter att i alla... 2 3
Svar
44
· Visningar
1 194
Avel Hej! Jag hade tänkt betäcka mitt sto i år och har lite frågor och funderingar kring hela processen. Det här kommer vara både mitt och...
Svar
1
· Visningar
505
Senast: Freazer
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
666
Senast: cowgirl81
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Dalmatiner
  • Leverera valp vid 12 veckor?