Ridstövlar.

S

sassabrassa

Någon som har tips på ett par fina och sköna läderridstövlar?


Gärna bild på dom.. :)
 
De Johanna m nevner (Cavallo Piaff) er vel egentlig dressurstøvler, men Cavallo fører mange modeller. Både for dressur, allround og hopning. Har selv et par Cavallo Weltmeister som jeg er veldig fornøyd med. Cavallo Weltmeister er egentlig en allroundmodell, men allround mot dressur.
 
Recitiligne är ganska mjuka, och billiga, runt 2000,-

Innan hade jag Cavallo, dom håller sig stela i skaften hela tiden, och det gillade jag inte, föredrar mjuka eller shortchaps (Dyon!!)
 
mina kostade ca 5000 så de va itne direkt den billagste modellen "Sarm" hade :D Finns säkert ännu billigare läderridstövlar :)
 

Liknande trådar

Utrustning Tips önskas på vilka produkter ni tycker är bäst för att vårda ridstövlar.
Svar
18
· Visningar
1 069
Senast: MiniLi
·
Utrustning Jag behöver tips på bra säkerhetsvästar, vill gärna ha en bekväm väst men jag vet inte riktigt vilka västar som ändå är någorlunda...
Svar
7
· Visningar
760
Senast: __sofia__
·
Utrustning Jag behöver snart inhandla nya ridstövlar då mina håller på att ge upp. Men jag vet inte vad jag ska ha för några. Dom ska vara mjuka...
Svar
4
· Visningar
637
Senast: KAROLIJNAH
·
Utrustning Köpte nyligen nya ridstövlar och har problem med att dom är jätte hala plus att dom färgar av sig. Stövlarna är bruna förutom...
Svar
1
· Visningar
705
Senast: Fiorano
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp