Ridstövel upphängning

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Love_energy
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 1 278
L

Love_energy

Jag skulle vilja ha mina ridstövlar hängandes, och det enda jag sett man kan hänga upp dem med är krokar i öglorna som finns i vissa sorters ridstövlar, dock har jag inga sådana öglor..

Men har sett, tror jag, nån grej man trycker ner i stövelskaften och töjer ut så kan man hänga upp dem, vet nån vad jag pratar om?:angel:

Sv: Ridstövel upphängning

heter stövelhängare. jag har en sån, funkar perfekt! borde egt köpa en till att ha i dom andra stövlarna också..

hehe var skulle jag knyta snörena?:rofl::p

Ahh, det var inte svårare än så:D
Ska se runt i lite butiker för jag kunde inte hitta några på Hööks.

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
690
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 520
Övr. Barn Jag har ett stort problem, och famlar i detta själv och får ingen hjälp. Min dotter, nyligen 19 år har varit svajjig i ca tre år. Från... 2
Svar
28
· Visningar
3 839
Senast: Bullen22
·
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 746

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCXIII
  • Om samvete vs effektivitet
  • GVFÖ 2025

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka