Ridstövlar, märke?

martinehellstrm

Trådstartare
Min kompis har ett par ridstövlar som hon ska sälja och undrar hur hon ska söka upp precis dom stövlarna för att se vad dom ligger på för pris.
I ridstövlarna står det ''Levad'' och under stövlarna står det med röd skrift ''königs'' och '' ECHT Lederbrandsohle'' vad ska jag söka på? Har försökt både Levad och königs och då ser det ut som att det är två olika märken?

Sv: Ridstövlar, märke?

Om det står levad i stöveln så är det det märket! Sulan kan vara bytt eller så tillverkad med dessa sulor.
Stenbergs läder i Stockholm tillverkar och säljer dessa stövlar!

Sv: Ridstövlar, märke?

Levad och König är två helt olika märken.

Jag har haft ett par Levad för typ 20 år sedan. Köpte dem på Stenbergs läder i Stockholm. Håller med remmis - sulan kan vara bytt.

Liknande trådar

Utrustning Jag behöver ett par nya dressyrstövlar, men ju mer jag googlar, desto mer vilse i ridstöveldjungeln verkar jag bli! Jag vill ha ett par... 2
Svar
34
· Visningar
1 555
Utrustning Japp, då var det dags för det näst svåraste inköpet när det gäller hästar. Sadel. Jag har köpt en ung häst som både ska växa mer och...
Svar
5
· Visningar
446
Senast: Freazer
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
723
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Tjo, har fått för mig att jag nog kommer va ut mer i vinter om jag inte fryser, och då jag inte hittat fodrade shortchaps i sverige...
Svar
8
· Visningar
647
Senast: Emma-pemma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka