ridstövlar S

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare jagvillvaraifred
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 7
  • Visningar Visningar 835
J

jagvillvaraifred

undrar vad märket heter, eller vad det är som har ett S högt upp på skaften, priset ligger på ca.2500:- beror ju lite på hur man bor och så.. Någon som vet?

Sedan undrar jag också en liten fråga om John Whitaker utrustning, har sökt mycket efter hans utrustning men inte fått ngt napp.. vart kan man köpa det? gärna hemsida och i sverige!

Sv: ridstövlar S

Jag har för mig att det är det S på skaftet på mina Soubirac. Priset borde nog stämma ungefär också.

Jag har knappt varit inne på sidan, så kan inte uttala mig om något sånt.

okej, ska kolla runt på hemsidorna tack så mkt!

Liknande trådar

Övr. Djur Hej på er! Jag är i tankarna att köpa mig ett smådjur att ha i en mindre lägenhet till hösten. Smådjuret är tänkt som sällskap till mig...
Svar
5
· Visningar
517
R
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en... 2 3 4
Svar
66
· Visningar
7 544
Senast: mamman
·
R
Hemmet Vi har, av flera olika orsaker, börjat ha lite tankar kring att eventuellt flytta och "byta stad", men har lite svårt för att veta var... 4 5 6
Svar
108
· Visningar
9 217
Senast: Raderad medlem 147980
·
V
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute... 4 5 6
Svar
100
· Visningar
12 357
Senast: valpköpare
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka