Ridstövlar.

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare sassabrassa
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 12
  • Visningar Visningar 1 097
S

sassabrassa

Någon som har tips på ett par fina och sköna läderridstövlar?

Gärna bild på dom.. :)

De Johanna m nevner (Cavallo Piaff) er vel egentlig dressurstøvler, men Cavallo fører mange modeller. Både for dressur, allround og hopning. Har selv et par Cavallo Weltmeister som jeg er veldig fornøyd med. Cavallo Weltmeister er egentlig en allroundmodell, men allround mot dressur.

Recitiligne är ganska mjuka, och billiga, runt 2000,-

Innan hade jag Cavallo, dom håller sig stela i skaften hela tiden, och det gillade jag inte, föredrar mjuka eller shortchaps (Dyon!!)

mina kostade ca 5000 så de va itne direkt den billagste modellen "Sarm" hade :D Finns säkert ännu billigare läderridstövlar :)

Liknande trådar

Utrustning Jag behöver ett par nya ridbyxor men har inte längre någon koll på vad som är bra märken eller vilken typ som är bäst. Jag provade ett... 2 3
Svar
52
· Visningar
2 287
Senast: Silje
·
Utrustning Behöver tips på var en kan hitta ridstövlar i riktigt läder, helst utan snörning. Människan som ska ha dem är knappt 160 cm lång och har...
Svar
2
· Visningar
222
Senast: sweep
·
Utrustning Hej! Har tagit upp ridningen efter måååånga års uppehåll, mina gamla stövlar är fortfarande fina men omoderna och svåra att få på och...
Svar
5
· Visningar
611
Senast: Jfrelin
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter För att få hållbara perspektiv och tips om hur vi bäst tar hand om våra stallskor och ridstövlar bjöd Djursholms Ridklubb in...
Svar
0
· Visningar
56
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka