Ridstövlar.

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare sassabrassa
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 12
  • Visningar Visningar 1 106
S

sassabrassa

Någon som har tips på ett par fina och sköna läderridstövlar?

Gärna bild på dom.. :)

De Johanna m nevner (Cavallo Piaff) er vel egentlig dressurstøvler, men Cavallo fører mange modeller. Både for dressur, allround og hopning. Har selv et par Cavallo Weltmeister som jeg er veldig fornøyd med. Cavallo Weltmeister er egentlig en allroundmodell, men allround mot dressur.

Recitiligne är ganska mjuka, och billiga, runt 2000,-

Innan hade jag Cavallo, dom håller sig stela i skaften hela tiden, och det gillade jag inte, föredrar mjuka eller shortchaps (Dyon!!)

mina kostade ca 5000 så de va itne direkt den billagste modellen "Sarm" hade :D Finns säkert ännu billigare läderridstövlar :)

Liknande trådar

Utrustning Jag behöver ett par nya ridbyxor men har inte längre någon koll på vad som är bra märken eller vilken typ som är bäst. Jag provade ett... 2 3
Svar
52
· Visningar
2 424
Senast: Silje
·
Utrustning Har någon tips på mjuka ridkängor? Gärna i läder. Mina fötter är tyvärr superkänsliga och jag får lätt skavsår eller ont, alltså är...
Svar
0
· Visningar
147
Senast: NilHe
·
Utrustning Jag behöver ett par nya dressyrstövlar, men ju mer jag googlar, desto mer vilse i ridstöveldjungeln verkar jag bli! Jag vill ha ett par... 2
Svar
34
· Visningar
1 485
Utrustning Vad är bäst av islands- eller dressyrsadel? Hittade en gammal sådan här tråd men med ganska få svar och hade gärna velat ha nya åsikter...
Svar
7
· Visningar
502

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Bergsyra
  • Ormbett
  • Shettistråden del II
Tillbaka