Ridstövlelproblem

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare wingil
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 921
W

wingil

Hej vet nån nått märke som säljer ridstövlar med extremvida skaft? :p
Jag är typ 44 -45 cm i vaderna och hittar inga stövlar :(

Sv: Ridstövlelproblem

det är väl ändå inte så extremt stort? Men varför inte prova ngr av MH stövlar, de har jättefina med dragkedja o lite resår som gör att stöveln formar sej bättre.

Stenbergs läder har riktiga läderstövlar med 45 cm o vadomkrets på lager. Dessutom kan de lästa stövlarna på plats ca 2 cm till.
Hör med dem!

Graninges ridstövel har vida skaft som jag kom i med mina feta vader. Har samma mått som du.

/Lizzie

Säger också Stenbergs läder, har snygga stövlar i olika modeller och prisklasser, de mäter på plats och har de flesta olika storlekskombinationer på lager, då de förser militärerna med stövlar. Jag har köpt båda mina par där, rekommenderas! :)

Oh sjysst :D ! Då vet jag vart jag går när ungen är ute och fötterna inte är svullna ;)

Liknande trådar

Utrustning Behöver tips på var en kan hitta ridstövlar i riktigt läder, helst utan snörning. Människan som ska ha dem är knappt 160 cm lång och har...
Svar
2
· Visningar
228
Senast: sweep
·
Utrustning Hej! Har tagit upp ridningen efter måååånga års uppehåll, mina gamla stövlar är fortfarande fina men omoderna och svåra att få på och...
Svar
5
· Visningar
614
Senast: Jfrelin
·
Utrustning Tjo, har fått för mig att jag nog kommer va ut mer i vinter om jag inte fryser, och då jag inte hittat fodrade shortchaps i sverige...
Svar
8
· Visningar
619
Senast: Emma-pemma
·
Utrustning Hej! Jag är då knappa 160cm lång. Jag skulle inte kalla mig själv överviktig, men jag har någorlunda vida höfter, lår och vader. Att...
Svar
17
· Visningar
1 858
Senast: Squie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Uppdateringstråd 31
  • Valp med diarré?