Ridtäcke m. brodyr!

Sv: Ridtäcke m. brodyr!

Men ska jag ta hennes riktiga namn då tycker ni?? Landöras - Zvaigznite ?? haha det låter ju så fult :p men det blir så fel och brodera på smeknamne på nåt vis också..

Ja det hade ju inte gått att ha en a n n a n hästs namn på täcket. Hur skulle det se ut?

jag tycker itt eget,förtänk å u inte ska ha den hästen mer ellerom u skaffar en till å kan u ju använda det på flera :)

Ja. ska du ha hästens namn så ska det vara hästens officiella. Inga smeknamn eller annat, då kan man lika gärna låta bli tycker jag..

Har mitt namn på mitt Mias ridtäcke, tycker det är finast.
Det gör mig iofs inte så mycket att ha en gammal hästs utrustning på nuvarande hästen men pja, det blir mitt namn ändå :p
Ska skaffa ett schabrak med hästens namn på istället.

Precis så tänkte jag också. Smidigare att ha hästens namn på ett schabrak i sånna fall..

Japp nu blir det mitt eget namn i alla fall. Mest pga. hästens krångliga namn och för att det känns dumt att ha hennes smeknamn på täcket. Samtidigt känns det praktiskt och ha Något broderat där med, för då kan t.ex. ingen annan sno det :p
Men vilken brodyrstil ska jag välja då??

brodyrstil_250.jpg

ullrid_250.jpg

P1010001_250.jpg

Det är sista dagen idag så jag måste bestämma mig...

Okej. :) Jag funderar på och ta någon Script, eller Cayman. Dom andra ser så tråkiga ut tycker jag..

*beslutsångest*

Men guud vad svårt det ska vara och välja då! haha.
Och jag MÅSTE bestämma mig alltså för snart går erbjudandet ut.
I morgon är det försent :p

ett sådant vill jag oxå beställa!
riktigt fint :love:
exakt våra tävlingsfärger och allt, billigt och så med brodyren - varför ska jag var utan pengar just nu :(?

annars har jag ju Juniors marinblå Equiline i ylle, men detta vore så snyggt med guldppn och guldbrodyren :love:

Jag har mitt namn på mina ridtäcken.
Enklast eftersom att det ser riktigt dumt ut om jag har fel ridtäcke på fel häst och täcket är namnbroderat. Men har man bara en häst så kan det ju vara fint med hästens namn.

Haha, såg inte att du redan bestämt dej :o

off topic, men är inte företaget ifråga dåliga på att "öppna luckorna" i tid. Jag kommer inte in i lucka nr 13:devil:

Hmm ja lucka 14, som man borde kunna öppna vid det här laget går fortfarande att öppna! Och igår kunde man inte öppna lucka 13 förens senare på kvällen vad jag vet.. dålig stil av företaget ja.

Liknande trådar

Övr. Hund Jag funderar på namn antingen till valpen jag ska hälsa på på lördag eller en senare. Men jag funderar på namnen. Jag har råkat snöa in... 3 4 5
Svar
82
· Visningar
4 066
Senast: Tajger
·
Utrustning Den här tiden på året är min häst, som många andra, väldigt skavkänslig. Hon får bland annat skav på halsen av tyglarna. Jag använder... 2
Svar
26
· Visningar
886
Senast: TinyWiny
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 445
Ekonomi & Juridik Hej! Har lite frågor ang. hästar som inte blivit färdigregistrerade och vad som kan vara viktigt att tänka på i detta fall. Kikar...
Svar
11
· Visningar
1 014
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka