Riksidrottsgymnasiet på Strömsholm

S

SanchoPancho

Någon som går, har gått eller känner någon som går där som kan berätta om hur det är?? I första hand om hopplinjen! Bra/dåligt, allt! PM:a gärna
 
Jag går på gymnasiet som de som går hoppgymnasiet går på, och har några lektioner tillsammans med dem.
De tycker att det är roligt, men jobbigt. De flesta går ju samhäll, samtidigt som de har flera hästar i träning om kvällarna... Jag är faktiskt inte avundsjuk på dem när man ser hur slut de är... :smirk:
Men som sagt så är det nog både väldigt roligt, och väldigt lärorikt...
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag har inackorderingar och med jämna mellanrum behöver jag påminna några av dem om att hålla ordning. När det har varit något som...
Svar
16
· Visningar
1 900
Fritid Vet inte om jag pallar en vinter till här. Om man vill ta med sig hundarna och tillbringa vintern utomlands, hur gör man? Vaccinationer...
Svar
1
· Visningar
309
Senast: Törnrosa
·
Gnägg Går det? Hade tänkt ta lite fina bilder i snön idag men Dolly har såklart legat i bajs inatt. Eftersom det är -17 känns dusch inte som...
Svar
10
· Visningar
1 159
Senast: jemeni
·
L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 041
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp