Riksidrottsgymnasiet på Strömsholm

S

SanchoPancho

Någon som går, har gått eller känner någon som går där som kan berätta om hur det är?? I första hand om hopplinjen! Bra/dåligt, allt! PM:a gärna
 
Jag går på gymnasiet som de som går hoppgymnasiet går på, och har några lektioner tillsammans med dem.
De tycker att det är roligt, men jobbigt. De flesta går ju samhäll, samtidigt som de har flera hästar i träning om kvällarna... Jag är faktiskt inte avundsjuk på dem när man ser hur slut de är... :smirk:
Men som sagt så är det nog både väldigt roligt, och väldigt lärorikt...
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Nu är alla ryttare och hästar på plats i Riyadh för årets världscupfinal. I går besiktades hästarna och i morgon går den första...
Svar
0
· Visningar
104
Senast: Gunnar
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag hade inte tänkt starta någon ny tråd. Vill inte det. Vill inte berätta. Men ju mer jag håller saker inom mig ju mer uppäten blir...
9 10 11
Svar
203
· Visningar
21 435
Senast: Gunnar
·
Hästmänniskan Jag har inackorderingar och med jämna mellanrum behöver jag påminna några av dem om att hålla ordning. När det har varit något som...
Svar
16
· Visningar
1 900
Hästmänniskan Lång titel men också en bra sammanfattning. Jag letar föl/åring och tänker mig i första hand en hingst/valack eftersom jag i framtiden...
Svar
9
· Visningar
624
Senast: Askur2017
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp