Riktigt hållbara grimmor

Tack för alla tips! :bow:
Och självklart, som flera nämner, är det ju bra att grimmorna går sönder när hästarna verkligen hänger i honom o.dyl. Men i vissa fall var det så att det nästan räckte att en häst tittade på grimman så började sömmarna spricka upp :grin: För det anser jag faktiskt, att en grimma behöver bli helt söndertrasad bara för att en annan häst är på och nosar/gnuggar lite lätt mot den, vilket har varit fallet. Vid större tryck/någon hänger/han fastnar etc, absolut. Men inte för absolut minsta, minsta lilla.

Hittade en gammal grimma hemma som jag tog så länge. En jättegammal JH-collection, i storlek cob :cautious:
Märkligt nog har ingen häst visat intresse för den än, och ännu märkligare nog passar den honom dessutom. Men på SIHS ska jag köpa 50 superbilliga grimmor typ! :D
 

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
6 316
Senast: Sirap
·
Hästmänniskan Håller på att smått få frispel här på alla andras lösa hästar som springer runt på vår gård. Köpte för några år sedan ett hus och...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
9 301

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp