Bukefalos 28 år!

Riktigt kräsen katt

R.C har samkgaranti på sitt foder om hon inte äter det får du lämna tillbaka det och få pengarna tillbaka, vet att det är dyrt men bruke ofta vara erbjudande på dom så de är lite billigare, :)
 
Idag finns det ju faktiskt en hel hög med torrfoder som iaf är långt bättre än RC (och flera av dem är även billigare).
Det är precis det intryck jag fått och därför Rc ligger långt ner på listan över foder som jag kan tänka mig att testa.
 

Liknande trådar

Katthälsa Jag har två katter, en hona på 2½ år och en hane på 9 år, båda kastrerade, båda för närvarande innekatter (hanen har varit ute i sitt...
Svar
10
· Visningar
968
Senast: Bison
·
Katthälsa Min lillkatt är kräsen. Hon äter inte som hon ska. Jag vet inte riktigt hur mycket hon får i sig, men tror det ligger på runt hälften av...
2
Svar
38
· Visningar
2 633
Senast: KesoNeso
·
Katthälsa Hej! Jag har två katthonor, okastrerade (hittills) på 7 månader samt 5 månader, innekatter. Den äldsta katten har blivit väldigt tjock...
Svar
8
· Visningar
1 246
Senast: Bison
·
  • Artikel
Dagbok Jag är uppvuxen med katter och har haft en katt själv också i vuxen ålder. Det har varit ganska lättsamt och enkelt och katten jag hade...
Svar
3
· Visningar
1 848
Senast: Zpunk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp