Riktigt, riktigt bra pannlampa

Den jag har behöver man inte blända av, är som ett bättre halvlyse på bilen. Jag har ofta en häst på släp och då blir det lite knöligare om man ska pilla på knappar också...
Min lampa har sensor på så man kan stänga av och på den genom att vifta med handen framför.
 
Jag har samma lampa som @Catrool @SkorpSmulan och @Bee och är sjukt nöjd. Gav strax under 400kr på Tradera förra året.
Framförallt är jag nöjd med bredden på ljuset när man har alla tre på, har inte samma "tunnelseende" som med andra lampor. Hade sönder ett fäste på den i vinter och tog min andra "sportpannlampa" men det var inte jämförbart, den lyste så fjuttigt trots många dioder. Jag vågade bara skritta och trava. Med den här lampan kan jag utan bekymmer galoppera i skogen utan att känna att jag inte ser nog bra.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Hmm, hur ska jag börja det här inlägget? Det finns så mycket jag vill säga men jag vet inte vart jag vill komma med det. Jag är i yngre...
Svar
5
· Visningar
3 908
Senast: Yrsel
·
Hundavel & Ras Min man har stora drömmar, vilket ju är bra, men samtidigt väldigt lite insikt i hur det ser ut i det verkliga livet, känns det som...
2 3
Svar
56
· Visningar
9 532
Senast: machafuko
·
Utrustning Jag behöver en ny pannlampa. Har kikat på LedLenser H14R.2 och funderar på att köpa en sån. Har en LL SEO5 sen många år som jag är...
2
Svar
20
· Visningar
2 163
Utrustning som rubriken säger så letar jag efter en billig men bra pannlampa. har i många år kört med lite enklare varianter och nöjt mej med det...
Svar
8
· Visningar
1 219
Senast: fritz_92
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp