AgentCarter
Trådstartare
Jag har hittat en förlovningsring som är perfekt för min sambo, men har stött på problem/frågor och känner att jag vill ha någon att bolla med.
Om ni absolut måste veta hur ringen ser ut, pm! Han är för van vid mitt buke-nick att jag inte vågar lägga ut den här
De problemen jag har just nu är:
Ringstorlek- Är från en sida utomlands och de använder andra storlekar än oss och hur 17 får jag rätt storlek till honom?
Han vet att något är på gång så mycket som jag mätt hans finger idag
Matchning- Ringen är helt motsatt mot jag vill ha (jag vill ha färgglatt bling
) Hur ska man tänka runt det? Ska jag hitta en mer nedtonad ring? Metallen är dessutom olika färgskalor (jag är galen i rött guld)
Pris- Den är billig, inte extremt men känns lite kasst att köpa en billig förlovningsring trots att den borde vara perfekt för honom.
När jag har hittat liknande ringar med ädla metaller är de inte lika hållbara som är ett måste för hans livsstil.
Är fortfarande lite chockad över att jag har hittat en ring som passar så bra förutom dessa frågorna så jag vågar inte slå till än
Om ni absolut måste veta hur ringen ser ut, pm! Han är för van vid mitt buke-nick att jag inte vågar lägga ut den här
De problemen jag har just nu är:
Ringstorlek- Är från en sida utomlands och de använder andra storlekar än oss och hur 17 får jag rätt storlek till honom?
Han vet att något är på gång så mycket som jag mätt hans finger idag
Matchning- Ringen är helt motsatt mot jag vill ha (jag vill ha färgglatt bling
Pris- Den är billig, inte extremt men känns lite kasst att köpa en billig förlovningsring trots att den borde vara perfekt för honom.
När jag har hittat liknande ringar med ädla metaller är de inte lika hållbara som är ett måste för hans livsstil.
Är fortfarande lite chockad över att jag har hittat en ring som passar så bra förutom dessa frågorna så jag vågar inte slå till än