JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Hej!
Undrar om någon här har något tips på ritningar på "hela" banor? Någon hemsida man kan kolla på?
Sv: Ritningar på banor?
Hejsan..=)
Hela banor och Bra ridövningar kan du hitta på
www.hippson.se , men om du inte hittar ngt där så kan du ju alltid söka på google, typ hoppbanor.. lr ngt sånt"! Lycka Till!
// Ida
Tack för bra tips!
Ingen som har flera tips?
Svarar mig själv...
haha!
Fler kanske är intresserade av att kolla på denna hemsidan som jag hittade nyss:
http://www.jumpdesign.net/?topic=98
Banorna hittar ni under "My courses" finns lite annat kul att läsa om också, bland annat om hästens synfält.
Fälttävlan
Ursäkta jättelångt inlägg!
Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Utrustning
hej!
är veredus pro jump ll bakskydd tillåtna i hoppning för storhäst på 8 år, och isf i vilka klasser? behöver hjälp att tolka tr😊🙈
Gnägg
Det börjar bli dags för mig att leta efter en ny häst och jag undrar om ni har något tips på en ny ras som skulle passa mig.
Jag är...
Övr. Katt
Hej! Har ni några tips på hemsidor/youtubekanaler/instagramkonton osv osv med mycket kattberikning?
Och då menar jag inte basic-grejer...
GVFÖ 2025
Kultur Jag kan tycka att vissa saker borde de som väljer ut paren ta mer hänsyn till. T.ex. tobaksbruk. De borde checka av så att det inte är...
Lingon
11 minuter sedan
Virkning, Stickning, Nålbindning. Del 2
Fritid Jobbar på med mina hattifnattsockar
Två på en gång är ju så bra! Fattar inte varför jag inte gjort det innan. Lite meck att hålla koll...
sthu
11 minuter sedan
Svar: 844
Visningar: 60 776
Allmänt
Eurovision 2025
Kultur Jag tror att en del av det som ser ut att vara lojalitet mot grannländer är gemensam kultur. Man gillar helt enkelt ungefär samma låtar...
Lingon
18 minuter sedan
Svar: 1 094
Visningar: 25 247
Allmänt