Rixallsvenskan...

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Angelina
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 45
  • Visningar Visningar 5 464
Sv: Rixallsvenskan...

Jag tycker att det skulle finnas en regel om att det ska vara den färskaste travtränaren i varje region som får en RIX-häst. :idea:
De redan etablerade tränarna har ju redan (oftast) en etablerad kundkrets, så här skulle de nya tränarna kunna få en välbehövlig knuff på vägen?

Häst i träning, medial uppmärksamhet samt 1000 delägare som får upp ögonen för denna förhoppningsvis lovande kvinnan eller mannen. Sedan är det givetvis upp till var och en att leverera resultat och förvalta sitt pund.
Det är så tufft som nybakad i travtränaryrket, så den förmånen tycker jag att STC, Radio RIX samt deras kolleger kan ge dem.

Sv: Rixallsvenskan...

Finns ingen för Umeå men jag köpte en Norrbotnia-Skellefteå och en Västernorrland-Bergsåker till mig och maken.

Liknande trådar

Trav Är en som är ganska ny inom trav och monté världen och funderar på att köpa min första monté sadel. Men vet inte riktigt vilken? Väger...
Svar
1
· Visningar
317
Senast: MayGrace
·
Trav Hej, har lite funderingar kring kuskar o trav. Finns det regler för hur ung/gammal man får vara för att få köra lopp med stor häst samt...
Svar
2
· Visningar
517
Senast: Unafraid
·
Hästmänniskan Min dotter har en foderhäst. En varmblodstravare,7 årigt sto. Hon har inte haft föl,är inte inkörd. Hon kan alla gångarter men inget... 2 3
Svar
42
· Visningar
2 924
Avel Undrar om det är någon som äger eller haft erfarenhet av en lugnare ridtravare? Nu är detta personliga erfarenheter men jag har ridit... 2
Svar
26
· Visningar
1 526
Senast: Syrax
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka