Rixauktion 2010

Tagliabue

Trådstartare
Någon som var på rixauktionen och råkade ha med sig en kamera? Har försökt hittat någon sida där man kan se bilder på hästarna då jag gärna skulle vilja se bild på Star Brodde. Har ju sett listan där priserna för hästarna står.

Någon som vet av någon som var där oh fotade? Kanske rent ut sagt var där själv och fotade?

Sv: Rixauktion 2010

Jag jobbar åt RP så jag vet hur Star Brodde ser ut, jag vill bara se hur han såg ut på auktionen, det var så jag menade.

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
690
Senast: cowgirl81
·
Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
1 219
Senast: Cattis_E
·
  • Låst
Anläggning Nu är jag nyfiken på hur ni tänker! Själv kan jag se båda sidor här, men scenario: När jag flyttade in min häst i det stall hon står i... 6 7 8
Svar
149
· Visningar
12 713
Senast: Görel
·
Skola & Jobb Hej alla bukefalos medlemmar. Jag har tröttnat på att inte ha några mål i min karriär och att ett jobb är något man går till endast... 2
Svar
21
· Visningar
1 279

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Elitloppet – en gång om året!
  • Ofräsch häst?
  • Dressyrsnack nummer 18
Tillbaka