Är det så svårt att inte skriva om vad som kommer att hända?
Fast nu får du väl tagga ner lite. Det står ju typ överallt att många ska lämna Robinson denna vecka. Jag skrev att jag blev glad när jag såg ett avsnitt. Då blev du sur för det. Vad blev jag glad över som var spoiler ?? Läs tråden efter kl 20 i stället. Även om fyra åker så står det ingenstans vilka fyra. Så så dramatiskt mycket kan honung inte ha förstört.
 
Det är bara att sätta på textning? Klart det är textat på svenska? Jag använder aldrig textning när språket är engelska men däremot när det är på svenska så robinson ser jag alltid textat. :o

Edit, kollade eftersom jag har ett fönster uppe på avsnitt 2 som jag är mittt i, det är bara att klicka på textrutan till höger längt ner så väljer du text
Alltså jag vet inte hur bra det var?

En säger ”the charachter of Damien is out of this world” och det översätts till ”Damien är en hedersknyffel” :laugh:
 
Alltså jag vet inte hur bra det var?

En säger ”the charachter of Damien is out of this world” och det översätts till ”Damien är en hedersknyffel” :laugh:
Hahaha! Ja, som sagt så använder jag aldrig textning på engelskspråkiga program, kanske just därför? :D
Jag har vansinnigt svårt att höra svensktalande program, i synnerhet om de talar dialekt men där hoppas jag att textningen är korrektare än det där! 😅
 
@honung När det gäller svenskt drama är ljudet fan hopplöst, det har jag tyckt sen LÅNGT innan jag blev lite lomhörd. Har aldrig förstått varför vi inte kan göra ljud.
 
@honung När det gäller svenskt drama är ljudet fan hopplöst, det har jag tyckt sen LÅNGT innan jag blev lite lomhörd. Har aldrig förstått varför vi inte kan göra ljud.
Ja-aa! Det är vansinnigt dåligt ljud på svenska produktioner! Har länge trott att svenska språket är ett enda stort mummel i kombination med att en annan har sopiga ljudkällor men det är så många som säger samma sak som mig så det ligger nog något i det du säger.
 
Fast nu får du väl tagga ner lite. Det står ju typ överallt att många ska lämna Robinson denna vecka. Jag skrev att jag blev glad när jag såg ett avsnitt. Då blev du sur för det. Vad blev jag glad över som var spoiler ?? Läs tråden efter kl 20 i stället. Även om fyra åker så står det ingenstans vilka fyra. Så så dramatiskt mycket kan honung inte ha förstört.
Att du var glad var en rktig spoiler, det hade du inte varit om Klas åkt ut - urtrist - och jag vill inte heller veta hur många som kommer att åka ut.

Vad är problemet med att använda spoilertaggen när man skriver om kommande avsnitt?
 
Bra att Linn åkte ut. De 3 tjejerna har varit de bakom att få ut de starka spelarna - Linn inte minnst, och och det är bra att det inte lönar sig. Sen är Linn kanske i mina ögon mest värdig vinnare efter Klas så på det viset var det synd. Jag tror det blir lugnare i lägret nu, jag tror Linn stod för mycket av oron eller Bonnie i kombination med Linn

Däremot känns det fel med de senaste två tävlingarna där en tjej nästan garanterat åkt, killar är normalt starkare och snabbare på den typen av tävlingar så det ska verkligen mycket till för att en tjej ska vinna (eller i senaste vara kvar). Lite variation på skillsen för att vinna skulle känts bättre.

Sen tror jag Linn generellt var den starkaste motståndaren till Klas allt utom fysisk grenar.

Dublonhalsbandet hade alla som gick vidare hyfsat lika chans att vinna, att ta sig in var bara en liten del.
 
Oj, Linn åkte ut? Det hade jag nog inte räknat med!

Och sista örådet nu på söndag då, inga mer tävlingar. Synd, jag tycker att öråden är brutalt ospännande och trista, skulle hellre se en riktig tävling som final, där kanske de tidigare utslagna lägger fördelar inför till den de vill se som vinnare.

Jag satsar alla mina speldubloner på att Klas står som vinnare av Robinson 2019.
 
Oj, Linn åkte ut? Det hade jag nog inte räknat med!

Och sista örådet nu på söndag då, inga mer tävlingar. Synd, jag tycker att öråden är brutalt ospännande och trista, skulle hellre se en riktig tävling som final, där kanske de tidigare utslagna lägger fördelar inför till den de vill se som vinnare.

Jag satsar alla mina speldubloner på att Klas står som vinnare av Robinson 2019.
Jag tänkte att det först blir öråd och sedan en tävling med de sista tre, men så kanske inte alls är tänkt! Tänkte också att dublonerna i så fall betyder försprång i tävlingen. Heja Klas!!
 
Jag tänkte att det först blir öråd och sedan en tävling med de sista tre, men så kanske inte alls är tänkt! Tänkte också att dublonerna i så fall betyder försprång i tävlingen. Heja Klas!!
Svarar öppet då det inte spoilar något:
Hur har det gått till tidigare år i finalen? Visst har de utslagna utsett/röstat på en vinnare, inte har det avgjorts i tävling, eller? Jag skulle ju ÖNSKA mig en finaltävling och inte öråd som final...Som sagt, att de utröstade ger den de vill se som vinnare fördel i tävling, det skulle kännas som mer prestationsvärde i sån final tycker jag.
 
@honung Kan bara svara för förra året, då röstade allihop och det stod mellan DK och Henrik.

Skulle också föredra ditt upplägg!
Ok, så var det nog! Förr avgjordes det väl på plankan väl? Eller var det bara martin Melin-säsongen?

Tycker ju att det är tävlingsmomenten som är den stora grejjen med Robinson, typ lite som mästarnas mästare men vanligt folk som dessutom ska fixa den sociala biten, men tycker ju framförallt att tävlingsbiten är den dominerande delen. Den sociala biten borde ge fördelar i tävlingsmomentet.
 
Svarar öppet då det inte spoilar något:
Hur har det gått till tidigare år i finalen? Visst har de utslagna utsett/röstat på en vinnare, inte har det avgjorts i tävling, eller? Jag skulle ju ÖNSKA mig en finaltävling och inte öråd som final...Som sagt, att de utröstade ger den de vill se som vinnare fördel i tävling, det skulle kännas som mer prestationsvärde i sån final tycker jag.
Vid middagen för de utslagna fick de som åkt ut i uppdrag att ge en person immunitet, det har inte skett tidigare. Anders sa också att de skulle ta höjd för ytterligare en utslagen. Jag gissar att deras bidrag åtminstone blir att ge en person immunitet när det är 4 kvar. Kanske i tävlingen efter detta.

I så fall blir det nog som du vill, en finaltävling, eller inte.
 
Ok, så var det nog! Förr avgjordes det väl på plankan väl? Eller var det bara martin Melin-säsongen?

Tycker ju att det är tävlingsmomenten som är den stora grejjen med Robinson, typ lite som mästarnas mästare men vanligt folk som dessutom ska fixa den sociala biten, men tycker ju framförallt att tävlingsbiten är den dominerande delen. Den sociala biten borde ge fördelar i tävlingsmomentet.
Jag har inte följt Robinson tidigare men det känns spontant som att tävling skulle avgöra, men då förstår jag att det inte varit så i andra säsonger..
 

Liknande trådar

Tjatter Robinson är tillbaka, Anders Lundin likaså! Vilka tittar och vad tänker vi?
Svar
12
· Visningar
314
Senast: Piaff
·
Kultur Startar tråden där vi kan ventilera allt om årets ESC, inför under och efter. Själv kommer jag nu köra spellistan på spotify, så kommer...
Svar
2
· Visningar
377
Senast: lingonben
·
IT & mobiler Vilken är er favorit ljudbokstjänst? Jag har använt Nextory ett tag, men kommer inte överens med deras sökverktyg, jag söker tex på...
2
Svar
20
· Visningar
656
Senast: Cinzia
·
Hundträning Jag hittade ingen tråd för kontaktövningar! Min bästa i hundgården med min bångstyriga Shar pei-tik är att dela upp godiset i högvärde...
Svar
3
· Visningar
331
Senast: Hellhound
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp