Robyn Hood & Marion (ulvlek)

och måste berätta att äntligen börjar det röra på sig på "elefant":heart idag på dygn 371 (:eek: ) men inatt har Powie
A) fyllt ut till spenarna på båda juverhalvorna
B) skuttat upp på reffen från runt 8 till 15!!:bump::bump::bump:

så väntar på
C) vit mjölk
eller
D) upp över 25 på reffen
eller
E) två hovar sticker fram därbak

vakar minutiöst !:)
 
Tack!
Det var BRA att jag blev käk - för då finns det en med två röster kvar.

Hmm, jag som har BARNET med mig - ska hon behöva se detta spektakel?
Nej, vi tar katten och pyser till Oslo imorgon och kammar hem guld och ära istället!
Stackars BARNET har nog blivit traumatiserad för lång tid nu :p
Och näppeligen att jag skulle låta dig komma undan :devil:
 
Hur som helst ingen idé att dra ut på eländet...Jag känner en viss press på att få detta rätt nu...Tar vi inte ulven idag så förlorar vi!

Jag får helt gå på magkänslan här. Sookie har ju inte skrivit mkt alltså och inget som verkar ulvigt heller.. Jag tar med mig det Q skrev och cirkus.

Q misstänkte @Sookie och ville inte rösta på @Snurrfian Jag har oxå mina misstankar om sookie när jag tog över denna roll och skummade igenom leken.

Jag hade en teori om att Snurrfian regisserade det här med det snodda käket och offrade Habina för att skaffa sig ett fettalibi och det kan mkt väl vara så.. Jag har inte släppt det scenariot alls egentligen. Dock har jag tagit fasta på att cirkus iallafall i första skedet inte trodde att det hade gått till så! Det scenariot är i mina ögon något som cirkus hade kunnat göra, så om hon inte hade tänkt på det så har troligtvis inte lyan det heller.

Det får bära eller brista, denna teorin baseras alltså egentligen inte på att sookie är ulven utan mer varför jag inte tror Snurrfian är det. Så genom uteslutningsmetoden så finns det bara sookie kvar att rösta på.

Så därför fio röstar på sookie
 
Hörru @cirkus ?
vägar DU komma hit igen:D
Iaf går man inte hungrig från mitt hus ( VÅGAR man skriva så i en ulvlek??:eek::p)

Det kan du slå dig i backen på! Även om det där med gödseln är :eek::eek:

Alltså - ni anar inte vad gott vi har ätit. Igår fanns där mat som hade räckt till ett helt kompani, jättesuperduperdundergott och mycket .Imorse när jag vaknade så var det framdukat som en hotellfrukost! Sen fick vi cheescake till fm-fikat.
 
Det kan du slå dig i backen på! Även om det där med gödseln är :eek::eek:

Alltså - ni anar inte vad gott vi har ätit. Igår fanns där mat som hade räckt till ett helt kompani, jättesuperduperdundergott och mycket .Imorse när jag vaknade så var det framdukat som en hotellfrukost! Sen fick vi cheescake till fm-fikat.
Ge mig inte prestationsångest nu !! :eek:
sedan så lantbo jag numera är att ... tja vad som kommer ut där bak är till nytta ? (:o )
:laugh:
 
jadå DET kan du lita på iaf - eller hur @cirkus ;)
För er alla andra - Nån gång i sommar ? När det passar för flertalet ? jag har hyfsat stort hus och ALLA är välkomna - med barn och respektive - om inte annat har jag plats i ligghallen :p ( och hur sanitär den är beror på arbetsviljan hos de som är mina gäster :D ) Men idag skulle jag utan att tveka själv slagga in där :laugh:

@quarter4ever Jahapp när bjuder du på mat då? ;)
 
Det kan du slå dig i backen på! Även om det där med gödseln är :eek::eek:

Alltså - ni anar inte vad gott vi har ätit. Igår fanns där mat som hade räckt till ett helt kompani, jättesuperduperdundergott och mycket .Imorse när jag vaknade så var det framdukat som en hotellfrukost! Sen fick vi cheescake till fm-fikat.
Låter lyxigt :love: Ska aldrig lyncha en god Q (om jag inte är ulv)
 
Hade Snurrfian varit ulv hade sookie varit ett givet val som käk som jag ser det baserat på hennes röst idag. Dessutom ville inte Q rösta på Snurrfian samt så hade Q cirkus eller sookie som trolig kvarvarande ulv.
Vi vet nu att Q och cirkus var goda.

Hon kan ju ha valt som hon gjorde för att själv verka mindre Ulvig och kasta misstankar på mig som ulv :confused:

Skönt att jag åtminstone inte var blåst av Cirkus, då är det fio och Sookie kvar, vem av dem är ulv? Å ena sidan skulle jag vilja säga Sookie eftersom hon har gjort lite knepiga val genom hela leken, men å andra sidan är hon ny och kan ha gjort valen av andra skäl. Å andra sidan så har jag knappt fått grepp om Fio och hennes föregångare gjorde en del saker som man skulle kunna ifråga sätta.. Jag vet varken ut eller in just nu... :crazy:

Du är inte ensam med tvivel... Jag vet inte hur man ska tro eller rösta.... :nailbiting: :banghead:
Det är ju möjligt att jag klarade mig för att jag är nybörjare och inte vet bättre... :confused:
Men man undrar ju över hur folk tänker och alla dessa funderingar vissa vänder ju sig både ut och in.... :arghh:
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp