Robyn Hood & Marion (ulvlek)

Alltså här händer ju inget så jag röstar för sen vill jag hålla lite kväll.

Lilltess röstar på Ferrari

För att jag tror LenaH kan vara något på spåret och pga att det är skumt att hon nämner Bsf som skum och sedan slänger ur sig en (alibi?) röst på art.

Jag är här nu och hade tyvärr (som vanligt :cry: ) glömt bort er. :S
Har tyvärr ingen tid alls nästan och hinner inte läsa igenom leken ordentligt innan DL, ska försöka hinna skumma lite och rösta iaf så får jag försöka komma ikapp senare..

@bumpo och @bollen__ skulle jag vilja se lite mer av. Även @Malinois när jag tänker efter.
Lilltess tycker jag resonerar intressant men samtidigt så vet jag inte om det gör henne god eller ond hon kan resonera vettigt ändå. :cautious: Men samtidigt att följa LenaH så snällt, även om jag än så länge tycker att LenaHs teori är mest hållbar så här långt.
Men jag har inte riktigt släppt BSF, samtidigt tycker jag att @hemlig s röst på BSF känns lite väl enkel.

Röstlista DL 1 21:30
17:26 Snurrfian röstar på quarter4ever
19:15 Malinois röstar på bumpo
19:52 Sookie röstar på Malinois

(20:12 Blacksmithfarm röstar på Malinois)
(20:38 Blacksmitfarm ändrar röst till Snurrfian)
20:54 Schantana röstar på Blacksmithfarm
21:05 Lilltess röstar på Malinois
21:08 hemlig röstar på Habina
21:16 Ferrari röstar på Artline
21:19 LenaH röstar på Blacksmithfarm
21:22 Habina röstar på Ferrari
21:26 quarter4ever röstar på Artline
21:28 Blacksmithfarm ändrar röst till Artline

(21:29 Artline röstar på hemlig)
21:29 Artline ändrar röst till Blacksmithfarm
bollen__ missar att rösta
Bumpo missar att rösta (hade röstat på Snurrfian)

Artline lynchas (ulv)
________

Spinner vidare på @quarter4ever 's funderingar. Ett annat alternativ är ju att Artline inte hann se din röst heller och därför inte reflekterade över ifall hon behövde rädda sig?
Oavsett är det väl svårt att få ut så jättemycket av det just nu.

Dags för mig att sova igen. En natt kvar att jobba.

Okej, Artline åkte igår och var alltså ulv?!
Nu högg jag första röstlistan jag hittade så har inte hunnit läsa hur tongångarna gick igår alls.
Får återkomma senare med vem jag skulle ha röstat på igår.
Är denna lista efter nattDL? Överlevde alla natten?

DL2

19.13 hemlig röstar på blacksmithfarm
19.56 LenaH röstar på Ferrari
20.41 Lilltess röstar på Ferrari

Okej, Artline åkte igår och var alltså ulv?!
Nu högg jag första röstlistan jag hittade så har inte hunnit läsa hur tongångarna gick igår alls.
Får återkomma senare med vem jag skulle ha röstat på igår.
Är denna lista efter nattDL? Överlevde alla natten?
Alla överlevde natten :)

Edit: jag var sen på att svara ser jag :p

jag reagerar också lite på hemligs röst på BSF , men kan ju lika gärna vara pga tidsbrist och npgot som kan motvieras? Sedan vet jag inte heller om BSF är god eller ond, så avvaktar lite här känner jag.

Lilltess har resonerat vettigt idag och verkar vilja nysta i saker , så inte heller med bland de jag funderar mest över.

BSF känner jag kan lika gärna vara ond som god, och det ÄR lätt att hamna i blickfånget som hon nu gjort efter en sådan DL1 - been there- done that- got the t-shirt så känns inte heller som där jag vill lägga en röst idag.

ferrari har jag ingen aning om vart jag har heller, har inte reagerat så på henne såsom @LenaH gjort, och visst skulle LenaH kunna ha rätt, men samtidigt kan hon ju ha fel ( det borde ju hända nån gång? :p) hm...

bollen__ är osynlig ( hoppas det inte hänt nåt utan bara är tidsbrist?) Edit: kom in precis nu.....

bumpo kom in och skrev att hon skulle röstat på snurrfian pga hennes röst på mig igår. OK lite fundersam blir jag över det. Vet hon något om mig så hon försöker smickra in sig ? Hm

Nykomlingarna Malinois, Sookie och Schantana hamnar lite i samma fack som igår , tycker de kan få visa mer av sig innan jag vill tycka något rejält om dem.

LenaH kliver in i leken idag och har hittat ett spår som hon röstar på och som Lilltess verkar vilja följa .

Snurrfian verkar har släppt mig lite idag. Har ingen direkt känsla av henne åt något håll...

så nu ska jag bara bestämma mig för vad man ska tro och rösta efter:idea:

Men vad sjutton, det enda vettiga jag hittar är LenaHs teori, kanske tilltalar den mig bara för att jag själv har råkat göra samma sak och då mot Ferrari.. :o Men Snurrfian röstar på Ferrari eftersom jag tycker att LenaHs teori är väldigt intressant, Lilltess fyller på med fler intressanta tankar och jag väljer att följa dem. Samtidigt så är jag alltid skeptisk till strömröstningar men jag hittar inget annat just nu. :(

Har inte tillräckligt mycket tid på mig för att få fram något vettigt. Reagerar mest på att Lilltess sitter och kommer med vettiga tankar och åsikter, men väljer att följa LenaH för att hon tror att hon är något på spåren med sin teori. Eftersom jag vet min roll så vet jag också att LenaH är fel ute, men då Lena är Lena och alltid tycker jag är skum så får inte hennes röst några varningsklockor att ringa.

Så därför Ferrari röstar på Lilltess

För jag tycker hon hakar på Lena lite väl lätt.

Jag håller på att få migrän. Så det kommer bli väldigt summariskt feån mig idag.
Bsf är, inte oväntat, mycket i fokus idag. Hennes första röständring är den som fångar mitt öga mest. Jag förstår iofs att en inte vill vara med och lyncha en ny spelare första dagen. Men det är ändå något med den ändringen som skaver. Att hon sedan ändrade till Artline för att rädda sig själv är mer förståeligt. Men om hennes röstvel gör henne ond vet jag inte riktigt. Men det ger ju ety bra alibi.

Q4 förstår jag mig inte på alls just nu. Tycker att jag normalt sett kan följa hennes tankar dock och att jag inte kan det gör att jag lite ofrivilligt så där sätter henne pt det ondare hållet. Hon har ju trots allt ibte skrivit något jättegraverande.

LenaH skrev ett väldigt tankvärt teoeiinlägg med sin röst.

Bumpo röstar på Blacksmithfarm

jag reagerar också lite på hemligs röst på BSF , men kan ju lika gärna vara pga tidsbrist och npgot som kan motvieras? Sedan vet jag inte heller om BSF är god eller ond, så avvaktar lite här känner jag.

Lilltess har resonerat vettigt idag och verkar vilja nysta i saker , så inte heller med bland de jag funderar mest över.

BSF känner jag kan lika gärna vara ond som god, och det ÄR lätt att hamna i blickfånget som hon nu gjort efter en sådan DL1 - been there- done that- got the t-shirt så känns inte heller som där jag vill lägga en röst idag.

ferrari har jag ingen aning om vart jag har heller, har inte reagerat så på henne såsom @LenaH gjort, och visst skulle LenaH kunna ha rätt, men samtidigt kan hon ju ha fel ( det borde ju hända nån gång? :p) hm...

bollen__ är osynlig ( hoppas det inte hänt nåt utan bara är tidsbrist?) Edit: kom in precis nu.....

bumpo kom in och skrev att hon skulle röstat på snurrfian pga hennes röst på mig igår. OK lite fundersam blir jag över det. Vet hon något om mig så hon försöker smickra in sig ? Hm

Nykomlingarna Malinois, Sookie och Tatchana hamnar lite i samma fack som igår , tycker de kan få visa mer av sig innan jag vill tycka något rejält om dem.

LenaH kliver in i leken idag och har hittat ett spår som hon röstar på och som Lilltess verkar vilja följa .

Snurrfian verkar har släppt mig lite idag. Har ingen direkt känsla av henne åt något håll...

så nu ska jag bara bestämma mig för vad man ska tro och rösta efter:idea:
Habina kom inte med. men lite frågetecken för att vilja sätta hemlig åt godare hållet hade jag och habina kan vara virrig likväl som ond som god så tja- inte heller det säger något om henne

Okej. Tiden springer iväg.
Spontant skulle jag vilja sätta Lilltess och Q åt sidan. Jag är inte säker på att de är goda men efter dagens teorier så känns de inte som de största ulvkandidaterna.
Q - förutom hennes teorier så håller jag med @LenaH om att gårdagens röst talar till hennes fördel.

Sedan reagerar jag på hemligs röst på mig, men det kan vara lite i affekt, just för att den är på mig. Någon (@Habina????) satte hemlig som godare pg.a Artlines röst. Och det reagerar jag på. Hemlig riskerade ju inte att åka så varför skulle det inte kunna vara alibi?

Ja, jag sa att jag funderade över om hon kanske var god ändå. Hon röstade på mig och då brukar jag alltid bli lite misstänksam mot personen. ;) Men jag har på intet vis godförklarat henne, bara funderat lite löst om hon kanske är god.

Alltså... Jag funderar på Lilltess och LenaH's röster. Och tja. Det är ju en möjlig teori.
Och eftersom jag inte vet om jag kommer få fler röster så kan jag lika bra rösta för att rädda mig redan nu.

Blacksmithfarm röstar på Ferrari

För att hennes röst igår kan ha varit en alibiröst som slog snett. Utöver det tar jag en risk och litar på Lilltess som jag har fått känslan, pga hennes teoriande under dagen, borde vara på goda sidan, men det är en risk som sagt.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Hönstråden II
  • Somna in hemma

Hästrelaterat

Tillbaka